for all the wrong that you made right




Såhär såg de ut när jag och Julia gick hem från Lina igår. De var inte smidigt, men fram kom vi! Vi var hos Lina igårkväll för att planera Öland och midsommar lite med  Lina, Julia, Lovisa och Amanda och då slutade med att vi tog lite packning som tält och madrasser för att de inte fick plats. Sedan kom vi hem till mig och hade myskväll, lekte med vargarna och somnade när de hade blivit ljust ute.

Skitungen åkte nyss hem och nu har jag gjort iordning mig för jobbet. De frågade mig i morse om jag ville jobba så då passar jag på nu när jag ändå inte har något bättre för mig. De blir dock bara 3 timmar. 4-7 men bättre än inget! Sedan måste jag hem och packa gärnet för i morgon drar jag och Nattan till Öland! Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Bella

Härliga bilder hörru :)

2009-06-16 @ 17:06:37
URL: http://bellablogg.se
Postat av: sb

tjena,du som bor i linköping,vet du om ikano/stan har öppet lördag eller söndag?:)

2009-06-17 @ 12:15:18
Postat av: Anonym

Vill du ha fler läsare till din blogg?



Nu finns det ett enkelt sätt att fixa det på! klicka på länken nedan för vidare information.



http://www.viraltrafik.se/?eemmaeemma

2009-06-17 @ 21:41:47
URL: http://eemmaeemma.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

Ja , ikano och stan är öppet både och. Dock inte lika länge (:

2009-06-17 @ 23:19:06
Postat av: sb

så himlans bra, vet du hur länge cirka ?:)

2009-06-18 @ 11:40:49
Postat av: Hanna Westman

Hmm, stan till typ fyra. Och ikano till fem kanske, inte helt säker men tror de ;D

2009-06-18 @ 13:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0