ett litet godnatt

Roligare uppdatering i morgon, de lovar jag. Skulle bara säga godnatt och hoppas ni har haft en fin fredag. Min har spenderats med Nattan och Lisa och all den överenergi vi haft som blev till skrattanfall åt absolut meningslösa saker! Sedan spenderades kvällen med Nattan hemma hos henne och en långpromenad hans med. Dessa fredagar behövs ibland.

Sen har jag sett världens snyggaste kille. Verkligen vääärldens snyggaste. Och min drömkille har tjej. De är ju också jätte kul. Nog om killar, jag svammlar i nattmössan ;D Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej, ja vaknade nyss:) vad blire idag då ?kram

2009-06-06 @ 11:22:55
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0