bathroom polo Oh, and he don't know



Imorgon åker tjejerna till Varberg och bor hos våra kära handbollsgrabbar. Jag kunde tyvärr inte följa med. Eller de kunde jag väl, men jag är rätt pank och vill kunna leva resten av månaden utan att vara skyldig folk. Livet är tufft. Så de blir andra saker i helgen istället. Imorgon börjar väl helgen så att säga och då inleder jag de med att jobba från kl 10.00. Blir nog en lååång dag. De är huuuur mycket folk på busfabriken som helst nu, svin jobbigt! Sen är de lördag och då får jag besök och sen söndagkväll kommer alla tjejer hem (inklusive Natta) och Julia och Frida sover hos mig då hela veckan eftersom att jag är ensam då resten av familjen är på Öland. Så jag klarar mig ska jag se.

De jag egentligen ville få fram med de här inlägget var att de blir dålig uppdatering i morgon då jag som sagt börjar 10 och antagligen slutar rätt sent. Så därmed säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

Godnatt!!



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser samt senare när jag är iväg på mitt år!!

2009-07-09 @ 23:07:31
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0