Just wait another second I know it's all right








Lite bilder från gårdagen. Annars så säger jag godmorgon! Vaknade vid 12 då Julia kom in och la sig hos mig efter hennes jobb. Sov en timma till och drömde hemska drömmar. Då bestämde jag mig för att gå upp och sätta mig här istället. Hon sover fortfarande och Frida är på körskolan. Så nu sitter jag här med en kopp te, kikar på tv och planerar lite. Vaknade med världens huvudvärk så vi får se om jag orkar röra på mig idag.

Trots huvudvärken som bankar känner jag mig så levande. Vi gör inte mycket speciellt om dagarna men vi lever ensamma och de är så skönt. Känns som man är en fjäder lättare ungefär. Vi kommer och går som vi vill, städar när vi vill, lagar mat när vi vill och gör allt liknanade när vi vill. Vi gör allt när vi vill och känner för de helt enkelt.

Igår blev de att hyra uppföljaren av skräckisen. Nu har vi vart där flera dagar i rad. Köpte lite gottis och åt ute på kvällen. Idag vet jag inte vad som händer, utan vi tar de som de kommer. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofiie

vad var det för filmer :)?

2009-07-15 @ 18:31:45
Postat av: wictoria

Jag har undrat en sak. Snackar du mycket om bloggande med dina kompisar?

2009-07-15 @ 22:27:23
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0