they try to change me but I remain the same



(Sista bilder visar mitt humör just nu ;D)

De blev aldrig några bilder tagna hos Nicke. Varför beror på att jag glömde att jag hade med mig kameran. Kort sagt. Dum Hanna. I vilket fall som helst vill jag inte berätta om poolpartyt hos Nicke. Orkar inte. Plus att de var en hemsk kväll (Inte själva festen, men ja, ni som var där vet). Annars har vi bara tagit de lugnt idag. Vi var väl ungefär 8 st som var kvar hos Nicke så dagen har spenderats med dem!

Annars mår jag craapppppp. Ont i huvudet så jag inte vet vad jag heter. En sak som är säker är att jag saknar Julia och Frida så förbannat mycket. De krakarna åkte till Turkiet i lördags och lämnade oss andra kvar här. De är sånna här stunder jag behöver dem som mest. Julias kommentarer om livet och val man gör är nog bland de bästa som finns. Känslan av att veta att hon inte bryr sig över sådana småsaker och hennes övertalningsförmåga är fantastisk. Jag saknar dem för mycket helt enkelt.

Nu blir det te och sedan räddar min bubbe mig med sms och telesamtal. Han är en sån bra vän så. Får mig alltid på bra humör. Idag behövs de extra mycket. Han ska få en bamsekram. Men innan så tänkte slänga in en lite lista bara för att göra inlägget lite roligare!

Namn - Hanna
Födelsedag - 18 januari
Ögonfärg - blå
Hårfärg - blond
Längd - 1, 68 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - stenbock
Skostorlek - 37, 38
Är dina föräldrar skilda - aupp!

Favorit:
Sport - handboll
Helgdag - fredag
Årstid - sommar

Har du någonsin:
Varit kär - japp
Blivit dissad - yes
Föreställt dej ditt ragg naken? - yesbox
Skolkat - ja
Sovit utomhus - japp
Sett en död människa - nej
Använt droger - nej
Retats - Ja

This or that:
Cider/Öl - cider
Pepsi/cola - Cola
Kärlek/sex - båda tillsammans så att säga
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Beror på vad de är. Serier faller ju mig i smaken som ni vet..
Gitarr/trummor - gitarr!
Adidas/nike - Addidas
Kinesiskt/mexikanskt - äckligt båda två
Mtv/vh1 - Mtv

Senaste du:
Skrattade - några timmar sedan
Grät - igår
Filmen du såg -  vet inte.. var någon komedi på Öland
Drog ett skämt - kommer inte ihåg
Sjöng en sång - idag

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol - Ja
Tagit droger - nej
Kysst någon - Japp
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja
Sovit bredvid någon av samma kön - yes
Haft sex med någon - ja
Badat utomhus - ja
Bakat - nix (Natta bakar ÅT mig ist) hih
Viljat dö - nej

FÖRLÅT FÖR MYCKET TEXT! :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

så vackert hår! gullig min på andra bilden haha

2009-07-29 @ 15:38:30
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: maja

Är det han du höll om på flera kort på Midsommar som du haft sex med eller? eller har du någon annan på g? :d

2009-07-30 @ 14:36:23
Postat av: haha

2009-08-01 @ 02:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0