frågor svar del 1/2

Din absoluta favoritlåt just nu?

Dear Michael. Känns som de kunnat vara jag som skrivit till honom i den låten!


Hur många läsare ca har du per dag?

Svårt att säga nu när de är sommarlov då de varierar jätte mycket. Men 4-siffrigt kan jag typ säga. Tycker de är roligt att ni är ovetande.


Hur bra kontakt har du me din syster Julia? va brukar ni göra och så?

Tror att de är många som vet att vi har en jätte bra relation till varandra. Jag berättar nästan allt för henne! Vi gör saker som kompisar gör typ. Alltid roligt med henne.


Hur har du gjort din sotning på din header?

Tänkte göra ett inlägg om de sen.


Bor du varannan vecka hos din mamma och sen pappa eller? tkr du de funkar bra?

Ja de gör jag. Svar på båda frågorna. Tycker om variationen. Hos pappa har jag nedervåningen för mig själv, de är stort och jag har sånganläggningen där men hos mamma har jag stan precis nedanför mig och nära till allt och hennes lägenhet är snäppet nyare.


Hur lång är du?

1.68 typ.


Hur är du som person tycker du själv?

Lätt att ha och göra med, glömsk, slarvig, glad, utåtriktad, lätt att prata med och omtänksam.


Hur beskriver dina vänner dig?
Ungefär som ovan tror jag. Fast egoistisk och blir aldrig riktigt arg med. De säger dem alltid. Haha.


Vilken är den sämsta låten MJ gjort?

Jam tycker jag faktiskt inte om så jätte mycket.


Varför tog de slut med din gamla pojkvän?

Vi ville olika saker och jag kände mig inte som en bra flickvän som sårade honom och då gjorde vi slut.


Har du varit med i idol eller ska du vara med? du sjunger sjukt bra!

Jag var med i Idol förra året. Jag, Yazmina och Johan (de som var med i finalen) var de yngsta som kom vidare till slutaudition. Åkte ut när de var 36 kvar. Jag var så jävla dålig under hela idol tyvärr. Tack!


Kommer du söka till Idol någon mer gång?

Ja de kommer jag. Juryn sa att jag skulle komma tillbaka om ett eller två år ungefär då jag känner att jag utvecklats helt.


Vad dricker du helst på fest?
Sprit, öl, cider eller vin?

Rolig fråga. Jag och Martin satt och skratta åt den här. Men cider helst.


Är du på g med någon av killarna från norrköping? skulle vara kul att höra hur ni träffade dom :)

Haha, ingen som vet! Nu blir de lite krångligt men vi umgås med två "gäng" kan man säga. De första "gänget" vi träffade var på en fest. Vi klickade med dem direkt och träffades sedan på andra fester och privat också. Nu är Lisa tsm med Nicke i de gänget och de hade två månader nyligen. Sedan är de Nicke, Totte, Danne och de gänget. De träffade vi på en annan fest som vi blev bjudna till från de gänget vi känt längst. Och nu är ju Nicke (han jag även kallar Alex för att alla heter Niclas helt plötsligt) tsm med Natti och vi umgås mycket med dem nu för tiden. De har vart mycket incest vill jag lova ;) Men alla 15 pers eller vad de blir vi känner där ifrån är helt jäkla dunder underbara, älskar att vara med dem!


Funderar du på att börja tjäna pengar på bloggen??

Skulle nog kunna tjäna en slant om jag lägger in reklam. Men fattar inte och orkar inte de. Haha.


Säg en blogg som du tycker vi ska börja läsa.

http://stylorectic.blogspot.com/ Hon är mode rakt igenom!


Har du polisanmält någon nån gång och isånt fall varför?

Ja de har jag faktiskt. För ett par år sedan. Då var de någon som ringde mig varje natt hela sommarlovet och sa läskiga saker, så till slut kunde jag inte ha på telefonen under natten och så fick jag massa "hot-kommentarer" varje dag, hela tiden där de skrev massa elaka saker och datum då de skulle döda mig och massa. Till slut blev de riktigt läskigt.


Är du typ rik eller något? :) för du har jämt nya kläder :) (y)

Jag jobbar ju, så jag tjänar ju pengar :)¨


Hur kommer det sig att du tycker om Göteborg så mycket?

Jag vet inte faktiskt. Tycker de är en fantastisk stad, varken för stor eller för liten, och sedan har jag så många underbara minnen där ifrån. Känner ju väldigt mycket folk där genom alla handbolls år som jag fortfarande är bra vänner med.


Såg att du nitade ett par skor för några månader sen, har tänkt länge på att göra samma sak, men inte fått tag i några nitar. Så jag undrar var du har hittat dina, (: .

Lisa gav mig hennes nitar från ett nitskärp. Hon tugga av de åt mig ;)


Varför slutade du handbollen? Du verkar ju sakna de hela tiden.

De började med att jag var sjuk hela tiden. Hade massor allergier så kunde aldrig vara med och träna. Och ja, jag saknar de verkligen hela tiden. Dock inte att spela, haha. Men allt omkring. Allt som har med laget att göra, sammanhållningen, cuper, peppningen, de nya människorna man lär känna och allt sådant.


Är inte det här samma 60-talsmedley som ni brukar göra? Vem har snott från vem? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=QcRrpkDGjew&feature=channel_page

Jo de är samma. Fast vi har kortat av den och lagt till en till låt. De är ju Caracola (vart med i melodifestivalen) som sjunger den här och dem "jobbar" också med Lingman&co som vi tävlar med och dem gav oss de här medleyt och även till caracola. Så ingen har härmat någon. Personligen tyckte jag att vi nästan gjorde den bättre, haha!  Får man säga så?..


Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

roligt att läsa :)



----



I höst flyttar jag till USA i ett år för att plugga på highschool. Följ mig och mina förberedelser samt senare när jag är iväg!

2009-07-09 @ 22:11:25
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: julia

oj vad läskigt det låter med den där personen som ringde dig och så!

2009-07-10 @ 00:31:08
URL: http://erlingsdottir.blogg.se.
Postat av: Anonym

Om du inte tycker om Jam kan du inte tycka om Michael överhuvudtaget.

2009-07-12 @ 20:46:12
Postat av: Anonym

hm, enligt den här http://www.bloggtoppen.se/blogg/23992/ verkar det ju inte vara fyrsiffrigt hela tiden som du säger.... har aldrig sett att det vart det :S

2009-07-13 @ 16:27:48
Postat av: m

när ska du svara på resten

2009-07-17 @ 22:48:49
Postat av: Hanna Westman

angående de där med bloggtoppen skrev du på en måndag då ens inte hela dagen hade gått. och sen varierar de jätte mycket med besökarna på lovet också.

2009-08-16 @ 01:42:53
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0