vi var bambi på hal is











Har försökt att logga in hur lång tid som helst men mitt internet har tyvärr varit helt cp idag. Och på tal om internet så loggade jag in på msn för första gången på tre dagar idag. Det är inte likt mig. Men nu när jag har blogg, kikar på andras os.v. orkar jag inte med msn. Iallafall! Idag var det skridskor i skolan. Typ bambi på hal is. Jag var också så smart att jag körde med mina träningsbyxor över jeansen, snyggt. Men det var ju kallt. På vägen tillbaka blev det en hel del "cykel-fel" för Emmy och mig, jag förstår inte hur vi lyckas alltså ;p Efter skolan blev det träning, hämta mina nya skor hos mamma och nu sitter jag här och pluggar. Debatt i morgon, go Hanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header !

2009-02-12 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0