This Wind Is Blowin' My Mind












Sådär! Nu är jag hemkommen från min lite smått fullspäckade kväll. Började att leta presenter till Erica och Alex, vilket tog längre tid än vad jag väntat mig. Hittade även väääärldens snyggaste skor, dem blir mina när jag får lönen! (btw kommer mina nya skor i morgon!! Behövs nu eftersom jag bara andänder ett av de alla par) Sedan mötte jag upp Fia och hennes föräldrar för att kolla på konserten. Väldigt kul faktiskt! Min älskling var nog bäst :D Men det var många som var bra! Efter det blev det att fara till resturangen för att fira Erica, kom lite efter så det blev ingen mat för min del, men det var så trevligt så! Jag har aldrig sett någon använda en kamera så knepigt som Linnéa gjorde, jag tror vi nästan dog av skratt. En riktigt trevlig stund med tjejerna, och Jocke såklart ;) (Alex pojkis). Nu ska jag plugga, hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Halloo. Om du känner för det så är du välkommen till bloggen där jag säljer iväg alla mina senaste impulsköp. Bland annat lackleggings, jeansleggings, en Rollingstones thirt, sidenjackor, cheapmonday jeans, leopardcardigans, och rosa high heels. Kanske finns det något som är rätt för just dig?

2009-02-11 @ 22:59:28
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale
Postat av: Anna

HANNA DIN BLOGG ÄR DEN BÄSTA NÅONSIN!

jag har fasiken blivit beroende, hahahaha

och om du undrar vem jag är så träffades vi på partille cup , tror du också vet vem Jonas Dickfors är?:)

du verkar iallafall vara en väldigt go tjej, och jag ser upp på dig och jaaa som sagt så ÄLSKAR jag din bloggggg:D

pussss

2009-02-12 @ 17:30:48
Postat av: Hanna Westman

nemen guu vad kul att höra! :D det värmer verkligen! jaha ja, vart träffades vi då? :D ja jonas känner jag ja! :D tack så mkt, så himla gullig du är! :)

2009-02-12 @ 20:04:14
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med anna, din blogg slår allt, den slår både stinalee kenzas kissies blondinbellas osv :D

gryyyyyym är du!

men haha jag vet också vem jonasD är:)

kanske för att vi spelar handbol allihopa?

han bor i avesta va? :)

2009-02-12 @ 20:52:12
Postat av: Hanna Westman

nemen guu så himla snällt! blir verkligen jätte glad!! :D jaha ja, lilla Jonas då ;d ja kanske, vart spelar dudå? ja det gör han :)

2009-02-12 @ 21:00:34
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: maria

jag spelar i sävehof i göteborg:)

vart spelar du?:)

pusss

2009-02-12 @ 21:16:24
Postat av: Hanna Westman

varför skrev du att du hette Anna förrut och nu Maria? :P hehe :) jaha okej :) nej jag spelar ju inte längre, men jag är alltid med tjejerna typ på cuper och så, men RP var de förrut, nu har de bytt namn till opal :)

2009-02-12 @ 21:23:11
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: maria

men asså jag heter maria:P hehe,

det är ju någon som heter anna som också har kommenterat :P

men måste säga ännu en gång att din blogg är bra:)

2009-02-12 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0