so don't give up, and don't you stop







Jag var flasharn igår som ni ser. Förstår inte meningen med att man ska visa bh:n nu, men så kan det ju va. Jag testade bara för skojj skull! Igår var de vi + Frida som hade chillkväll hemma hos pattan. Vi hade en väldigt lång "prat-stund" med nattans föräldrar om sommrarna som kommer. Denna sommar har vi en hel del att hinna med. Jobb, Öland, Gotland, Halmstad, cuper os.v. Vi har också bestämt oss för att cykla ner till Öland eftersom att min och nattis pappa gjorde de och säger att det är ett minne för livet. Och sedan planerade vi vår ekonomi med allt detta och vår utomlandsresa som blir av om 1,5 år. Så det är ju ett tag kvar. Men spara behöver man ju göra!

Nu ska jag träna och sedan gå på stan med Natti. Hörs laaaater!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh jag älskar din blogg! Så jäkla bra.

2009-02-19 @ 14:47:52
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: s

är dina jeans från Gina eller är dom "hemmagjord"a så slitna :)

2009-02-19 @ 22:31:15
Postat av: m

vart har du köpt linnet? :)

2009-02-20 @ 17:09:10
Postat av: Hanna

dem är från Gina ;p

linnet är också köpt på gina, fast för två år sedan ;p

2009-02-20 @ 17:13:19
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gudars va fint hår du har!

jeansen va superfina oxå!

2009-02-20 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0