tonight you're mine







Det var inte så diskret att ta upp systemen igår så det blev lite ugly mobilbilder istället. Vi hade iallafall jätte trevligt och jag åt den där duuuundergoda kycklingsalladen. Satt där i ungefär två timmar, tills de stängde, och sedan blev det hem eftersom att jag ska jobba idag. Börjar om en halvtimma så måste rusa lite. Idag är det alla hjärtans dag som jag tycker är lite "överskattat" eftersom att det är något man firar i USA, där är det stort. Men det är ändå lite mysigt! Fast jag tycker alla som säger "Åh, jag är ensam på alla hjärtans dag" kan sluta med sånt, ingen big deal liksom. Men alla har väl olika åsikter om det! Jag ska iallafall träffa min älskling ikväll innan han åker till Egypten :( Men nu måste jag kila, pöss!

Kommentarer
Postat av: sarii

vart är det ni är? :P

2009-02-14 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0