there's always a reason







Skolan flöt på snabbt idag, vilket den inte brukar göra på torsdagar för vi har så långa dagar. Men idag hade vi iallafall en 3 timmars hål, så vi gick till Chicolata för att äta deras uuunderbara kycklingsallad. Om ni inte smakat den, smaka!! Träffade även på mina kära vänner Alex och Erica och vi bestämde oss för att börja träna i morgon inför talang. Vi har många förslag nu och tack för alla tips, jätte bra! Efter skolan körde jag ett hårt pass själv på gymmet och är helt slut i benen nu. Hoppas detta "äta nyttigt och träna" lönar sig. Nu ska jag snart till Gabbe, puss!

Kommentarer
Postat av: Elina!

haha, jag är ju snygg när jag äter! Åh jag vet XD

2009-02-05 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0