some people talk, some listen

¨

Såhär ser min kalender ut idag och i morgon. Och jag är ens inte i skolan. Aja baja Hanna! Som ni kanske ser så fyller käraste Emmy år idag, grattis gumman! (igen) hoppas du har/får en superdag! Har sovit mig igenom hela dagen och mår lite bättre. I morgon ska jag fasiken till skolan, det är ett måste. Nu ska jag vila lite till, dricka te och bara ta det lugnt. Plugga lite också, sen kommer kanske Gabbe ikväll.

I dag fick jag också reda på att jag ska jobba båda dagarna i helgen, dv.s som förra. Får ungefär 3000 kr när månaden är slut och då har jag missat en hel helg pg.a att jag började senare, så ni förstår hur bra med pengar det är, plus barnbidraget! Så det bli mycket jobb, men pengarna puschar ;) OCH att jag är ny men får jobba så mycket är helt galet! Vet dock inte hur jag ska orka med tre partyn i helgen, men får väl trappa ner på det.. Aja, det problemet får jag ta sen. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Tack så mycket cutie :)



gillar din design :)

2009-02-04 @ 17:56:22
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: mi

vadå tre partyn på en helg? det finns bara en fredag och en lördag.. eller hade du tänkt festa på söndagen? fattar inte riktigt :P

2009-02-04 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0