redigerar tips, please?



Såhär ser det just nu ut hemma hos mig. Börjar jobba om en halvtimma så ska börja öka lite! Idag blir det att stå i kassan vid cafét, det ska nog gå bra! Sedan byter vi till pappsen idag, så ikväll blir det plugg, när jag nu slutar jobba, vilket kan bli vid 7. Suck. Men men! Idag kommer Hannah också provjobba, så det blir nog kul. Sedan undrar jag om några av er har några bra redigerar tips? Jag har ju systemkamera och vill göra lite snygga saker men vet själv inte så mycket. Så snälla, kan ni inte komma med lite tips under dagen? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ps? Isåfall moderskeppet.se börja med att titta på filmen om grunderna det tjänar du på.





Hur fick du jobbet på busfabriken, hur söker man?

2009-02-08 @ 13:39:44
Postat av: Emmelie

Kolla gärna min blogg!

2009-02-08 @ 15:26:26
URL: http://twwinie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla svara på detta, såg att en annan tjej skrivit det så vill gärna med ha tips om det:p



Hej :)

Jag måste bara fråga dig en sak. Jag har lika dana byxor som du(slitna jeans från gina som du har på en outfits där nere) och jag har använt mina 2 ggr. Redan börjar trådarna lossna, snart kommer det ju inte vara några trådar kvar :/ De kostade ju ändå 400 kr. Blir det lika dant för dina byxor?:) Jätte tacksam för svar

2009-02-08 @ 15:54:06
Postat av: Jessica

Ladda ner picasa gratis från google.se :) superbra!

Dessutom photofiltre är bra. Gratisprogram som går att ladda ner. Inge virus eller nått. Sök bara på google så kommer det upp hur du ska göra :)

2009-02-08 @ 16:54:38
Postat av: Hanna Westman

tack så mkt! angående jeansen, ja mina har också gått sönder men hon i affärern säger att dem gör det. Liksom dem är sönder och kommer gå sönder mer, men bara till en viss gräns. Mina går nog inte sönder mer för jag har redan töjt ut dem lite. Så det ska vara så :)

2009-02-08 @ 17:03:14
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Mitt tips är egentligen att läsa mycket om tips och att testa sig fram :) sedan börja med lättare saker och lära sig att behärska sådant :)



kram!

2009-02-08 @ 17:39:14
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack så jätte mycket för hjälpen om jeansen! Jag trodde man var tvungen att sy dit små tygbitar på jeansen, men nu vet jag, danke ;)

2009-02-08 @ 17:53:10
Postat av: emma

har du photoshop?

Det bästa är att testa sig fram, sen finns ju moderskeppet.se och sådana sidor, men roligare att testa och pyssla själv ju :D

2009-02-08 @ 21:17:25
URL: http://bems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0