nu är det vi igen, 9b



Imorgon blir det vi igen, det blir som gamla tider, kära 9B. Jag älskar att säga så, 9B, det är något i det som får hela mig att rysa! Ni som läst bloggen länge vet att vi måste varit den tajtaste klassen som existerat och helt galna i varandra. Men ni nya läsare vet kanske inte så ja, det är så det ligger till. Och nu en termin efter vi slutat samlas vi igen, ALLIHOPPAklassfest! Jag längtar så jag spricker just nu. Det finns inte ord som kan beskriva vad jag saknat dessa underbara, fantastiska, absolut otroliga människorna. Jag kommer aldrig få bättre 3 år än vad jag haft med er. Nu taggar vi inför i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lilla du.. hur mycker mer smink kan man använda? akta så inte ansiktet ramlar av en vacker dag!

Du säger att du gillar mode , men fjortisblonderat hår, med tjugo ton hårpray och med fejklockar också, plus en hink full med smink i huvudet är INTE snyggt eller mode heller för den delen.

undra om man kan skrapa av allt ditt smink med naglen..

2009-02-05 @ 22:51:08
Postat av: G

Asså din lilla äckliga anonyma sak, hur fel i huvudet är du? Hanna är sjukt snygg och underbar , förstår inte hur man kan vara så avundsjuk som du är, blir så trött. Hoppas du inser vilken idiot du är och skaffar dig ett liv istället.!

2009-02-05 @ 23:59:34
Postat av: sofieb

haha,den anonyma allså! stackarn kan man bli mer avundsjuk på ditt sätt att sminka dig ditt hår o kläder o allt än den? tycker nästan synd om den:) bry dig inte,troligtvis 100000gånger snyggare än den :)

2009-02-06 @ 16:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0