together there's enough to fill this world



Igår var det alla hjärtans dag, jag och Gabbe hade det jätte mysigt. Usch vad jag älskar honom! Och nu åker han till Egypten :( Sicken dummis. En annan sak jag velat ändra på ett tag är när jag hade frågestund och fick frågan när jag förlorade oskulden, då skrev jag att jag var 15 på alla hjärtans dag, men jag var egentligen 16. Så nu fick jag säga det när de hängde ihop med något, för jag vill inte att ni ska tro att de var ett år tidigare än det var! Aja, idag har jag tränat lite lugnt eftersom att jag har sååå ont i halsen. Ska snart byta till mamma och kväll blir det nog att vara hemma hos Lisa med ett par tjejer i klassen, myspys! Nu ska jag städa, hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0