it sounds good to me




Inte några bra bilder direkt, men som jag brukar säga, bättre än inga!

Idag har jag jobbat igen! De dagar jag jobbar förstår ni nog att det inte blir något inlägg förrens kvällen. Lite svårt att få ett bra också, men men! Dagen har varit jätte bra, 4 kalas idag med och allt flyter på som det ska. Känns som att jag har jobbat så mycket längre, allt går liksom min väg. Jobbade i 8 timmar idag med så man blir allt lite slut. Så därför ska mamma bjuda mig och lillasyster på bio ikväll, lite söndagsmys sisådär, visst låter det bra? I morgon blir det skola och sedan kör vi gymmet med kondition och core-pass. Sounds good! Nu ska jag kila, pöss!

Kommentarer
Postat av: em

söööt.

2009-03-05 @ 15:51:57
URL: http://styleofeternity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0