it seems to me, this thing is breaking down



Först och främst måste jag ursäkta för min tråkiga blogg under denna vecka! Men har haft annat för mig och inte varit så jätte pepp på massa inlägg. Men jag lovar nu efter lovet så ska den bli som vanligt igen!

Igår var en jätte mysig kväll med alla tjejer. Jag, Natti, Julia, Frida, Lisa, Fia och Fridas kusin. Annie som saknades dock, men vi hade det mysigt ändå. Det blev melodifestivalen för fulla muggar. Molly Sandén säger jag bara. Vilken röst tjejen har! Alltid på alla tävlingar vi är med i så vinner hon med hästlängder, hon är verkligen helt fantastisk. Hon slår rutinerade vuxna människor likaså. Hon är i en klass för sig. Dock tror jag inte låten slår utomlands, men hon är ju för grym! Så grym får man nästan inte vara!

Vaknade upp hos Frida med Fia idag och vi bar av till grymmet för att köra stenhårt. Nu har vi släkten här hos oss, firar Julia lite eftersom hon fyller på tisdag. Snart ska jag och lillan gå ner till stan och köpa lite nyttigheter till mig. Vi tjejer satt och snacka om de igår så nu är alla igång inför beach 09, vi ska vara tränade allt. Sedan blir det hem till pappa och peppa inför skola i morgon...


Kommentarer
Postat av: Julia you little sister

mmmmmmmmm, gud vad det värmer stumpan.

Nu känns allt bätrre



HÄR DÅ FU EN KOMENTAAAAAAAAAAAAAAR

2009-02-22 @ 15:30:14
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: jessica

hej!

jag skulle också vilja gå ner i vikt till sommar.

och jag tänkte att du kunde lägga ut ett inlägg om hur fan räknar kalorier. och hur man gör för att gå ner i vikt? och vad man inte ska äta osv? SNÄLLA snarast!

2009-02-22 @ 20:16:54
Postat av: jessica

oj, jag menar: om hur man räknar kalorier. och hur är det med kolhydrater och så förresten?

2009-02-22 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0