it pulls you down and throws you over







Riktigt, riktigt hemska bilder. Men hade bara dem eftersom kameran bara åkte fram när vi kommit hem till Annie igen. Kvällen började med käk och mys med världens 7 bästa tjejer. Sedan drog vi vidare på krök till Annies faddrar, de som nollade henne, och var där i några timmar. Det var helt okej. Sedan blev det hem för oss 3 på bilden + Annie till A för att sova där. Så idag vaknade vi upp och åt en stor god frukost.

Nu är jag hemma och ska städa lite efter Julia och hennes kompisar som var här igår. De skulle överraska Julia och bjuda henne på middag och lite roligt och sedan skulle alla sova här. Så jag har varit tvungen att hålla tyst om de här i en vecka för Julia typ, svårt (a). Då lät jag dem sova i mitt rum eftersom att de är så stort och så kunde de använda min dubbelsäng. Så nu är det lite stökigt så ska plocka undan innan gästerna kommer ikväll. Efter det bär det av till my baby!

Kommentarer
Postat av: Me Uf

Har du problem med gylfen?

Besök då vår blogg, och passa på! Vi har sjuka erbjudanden på bloggen! Endast under v. 10 (Med smygstart lördag v.9)



Tycker du att gylfen glider ner allt för ofta och gör det till pinsamma situationer för dig?! Inte nu längre, vi har lösningen. Eller är gylfen på dina favoritjeans trasig och du har inte råd att köpa nya, inte nu längre. Nu kan du bara köpa Zipholder och du överlever!



Besök oss!



Www.meuf.blogg.se

2009-02-28 @ 16:16:18
URL: http://meuf.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jättefin blogg som inspirerar supermycket. Tack för det!

2009-02-28 @ 16:45:10
Postat av: Julia

Förlåt för att vi inte städade ordentligt :(

2009-02-28 @ 20:52:17
Postat av: ana

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-01 @ 13:01:44
Postat av: Lisa

as you said, verkligen hemska bilder :O haha

2009-03-01 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0