hur lågt får man sjunka?

Nu måste jag bara få "arga av mig lite". Fick den här kommenteraren och förstår ibland inte hur folk tänker.

Anonym:
din blogg är bra. jag tycker dock du ska tänka på hur du klär dig och skriver på bloggen, det har gåt lite "överstyr" eller vad man ska säga. ja du har mode kläder men det måste också sitta på rätt persson, och det är inte du...

Blev skitsur när jag såg den här kommentaren. Bara för att jag inte har någon modellkropp så ska jag inte få klä mig i mode kläder, är de det personen i fråga vill få fram? Och hur dumt låter inte det?! Hur jag skriver på bloggen, vad har gått överstyr där? VAD? Jag skriver ju knappt längre och verkligen inte om något som berör någon. Och att jag ska tänka på hur jag klär mig är väl ingen annans problem än mitt. Jag skulle aldrig sätta på mig något jag inte skulle vilja ha på mig. Det är just outfits ni framför allt vill se på bloggen, då lägger jag också in det, för er skull. Det ni vill se är ju hur jag klär mig och inte någon annan som säger åt mig vad jag ska ha på mig och inte ha. Så FÖRLÅT för att jag inte ser ut på ett visst sätt för att få bära mode kläder. Seriöst, hur lågt får man sjunka?

Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

JAG TYCKER DU ÄR SEXIG BABY ! <3

2009-02-02 @ 20:14:05
Postat av: Ida

Jag tycker om din blogg precis som den är och du klär dig jävligt bra och fint! Det är skönt med sådana som du som klär sig både som dom vill och fint :) Bara fortsätt, de tröttnar snart.

Ha en fin kväll!

2009-02-02 @ 20:15:12
URL: http://idahelmersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

den personen/personerna är nog bara avundsjuk på dig, du har as tuff kläd stil och du skriver bra..=)

2009-02-02 @ 20:44:18
URL: http://vkoskinen.blogg.se/
Postat av: angelica

Du är bra precis som du är! Du har alltid skitsnygga kläder, cch din kropp är helt perfekt!

Och din blogg är jättebra!

2009-02-02 @ 20:44:27
URL: http://angelicccca.blogspot.com
Postat av: Anonym

och ja som är helt avis på va du har på dig, haha. fortsätt med precis de du gör, de är de som gör att vi läser :D och lägg inte ner outfitsbildern bara!

2009-02-02 @ 21:02:28
Postat av: Bella

Snacka om Avensjuka!

Du klär dig skit snyggt och du är snygg! SKIT I ANDRA!!

2009-02-02 @ 21:03:38
URL: http://bellablogg,se
Postat av: s

hehe, rätt rolig komentar ändå..

" mst sitta på rätt person " ?

det var det dummaste jag hört, vem har sagt att det måste det? jag tycker du har fina kläder, och dom passar perfekt på dig.

2009-02-02 @ 21:05:56
Postat av: 14

guuuuuuuuuud g¨å och dränk dej..

2009-02-02 @ 21:32:53
Postat av: Anonym

du vet att sådana här inlägg bara får dem att skriva mer, för du blir sårad. det är vad de vill. även om jag vet att du bryr dig, för man gör det, så visa det inte. för de tröttnar om du visar att du inte bryr dig. stå på dig!

2009-02-02 @ 21:43:24
Postat av: j

du glömde ett "e" i Michael på din header Hanna ;p och ska det verkligen stå "greastest" och inte "greatest"?

2009-02-02 @ 21:43:38
Postat av: hhd

men skit i avundsjuka personer, det sista du ska göra är att ta åt dig!!!

2009-02-02 @ 21:45:25
Postat av: sofie

haha vilken fjantig anonym,palla va avundsjuk,mer tufft att isånafall våga säga "va bra du passar i dina kläder" uppskattas ju mer :) o man väljer ju kläder man tycker är snygga o passar en själv,man väljer knappast kläder man inte passar elr trivs i!och alla passar ju inte i samma heller så klart du ska fortsätta klä dig som du vill,du är ju snygg i dom så;)

2009-02-02 @ 21:54:56
Postat av: Julia

you rock anyway böög

2009-02-02 @ 22:29:51
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

anonym som komentera är bara avundsjuk, för han / hon vet att du ser bra ut och passar perfekt i det du klär dig i ! även om vissa inte tycker du gör det, håll tyst om det! det finns nog inte en människa som vill höra sånna saker.

2009-02-02 @ 22:30:31
Postat av: lina

asså hon/han sa väl inte nåt om din kropp?

2009-02-03 @ 13:25:14
Postat av: Lisa

you look great hanna, oavsett vad :)

2009-02-03 @ 13:26:47
Postat av: Anonym

HAHHA, DEN PERSONEN HADE HELT RÄTT..DU ÄR EN STOR TJOCKIS SOM TROR DU KLÄR DIG FIIINT! TJOCKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!! :@:@:@

2009-02-03 @ 13:56:39
Postat av: Vitoria

De handlar inte alltid om avundsjuka, alla kan ha en åsikt som dom har att säga. Något man bara tycker ?! om du tycker att någon ser mindre bra ut, betyder inte de att du är avundsjuk ?! eller hur..

2009-02-03 @ 14:17:51
Postat av: Anonym

bry dig inte! fortsätt med dina supersnygga outfits :D

2009-02-03 @ 14:35:53
Postat av: 14

asså guuuddddddd ! skaffa dej ett liv!

2009-02-03 @ 15:38:12
Postat av: 14

jag menade den anonyma alltså! hhaah kom på att det kunde missuppfattas ;) jag tycker iallafall att du passar skitbra i dina kläder!

2009-02-03 @ 15:38:58
Postat av: Lillen

okej för det första så den som skrev det där till dig har en åsikt om dig och kan vara avis lr inte avis.. MEN den är riktigt patetisk för att den skriver anonymt om man ska säga en åsikt säg det och våga stå för det! för det andra gått överstyr? du skriver helt normala grejer och lägger ut outfits bilder är det överstyr vet jag inte vad den tänker med! och för det tredje du kanske inte är världens smalaste men det e fan finare att va som dig än en benig liten tjej.. jag tycker om din blogg och ja tycker du är jätte söt och verkar va en ass trevlig o go tjej så stå på dig och skit i vad alla andra människor tycker o tänker om dig! Du har grymt snygg stil också! :) och alla ni haters snälla WORLD PEACE...kärlek folket KÄRLEK!

xoxo.

2009-02-03 @ 16:25:30
URL: http://liilliissplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag börjar bli så jävla trött på alla anonyma kommentarer som folk får. Att man inte vågar stå för vad man tycker är det mest patetiska, och att man ens kan säga så. För du är verkligen helt perfekt, och dina kläder sitter jätte bra. Punkt slut. Avendsjuka är åt helvete för en del.

2009-02-03 @ 17:19:24
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker du klär dig fint hanna , jag ser att det är flera styckan på Munken som köper likadana kläder som dig , för att de tycker det sitter snyggt på dig , och vill vara lika snygga;)Den där anomyma är som alla andra säger: avundsjuk ! Fortsätt som du gör , det är flera styckna som uppskattar det ;) Pöss

2009-02-03 @ 17:36:23
URL: http://emmabernah.blogg.se/
Postat av: Sandra

för det första, så avgudar jag din stil.

för det andra, du har en fin kropp, inte alls tjock som vissa töntar kommenterat "anonymt"

2009-02-03 @ 17:42:36
Postat av: julia

För fan! Skit i vad du får för kommentarer. Dom är bara avundssjuka. Du passar jättebra i dina kläder och fortsätt använda dom. Det är DU!

2009-02-03 @ 17:56:33
Postat av: Anonym

stå på dig! du är söt, trevlig och din blogg är rolig. de som kommenterar taskigt tror jag inte är avundsjuka.. de har nog bara väldigt tråkiga liv och hittar inget roligare att göra på fritiden? att klaga på andra utan någon bra anledning är fan för vanligt.. typiskt svenskt egentligen. det som jag blir mest irriterad över är att folk verkar vilja kommentera att du är tjock?! seriöst... sinnesjukt? tur att du inte verkar bry dig. många skulle ha gjort det. som sagt; ta inte åt dig, fortsätt med bloggen (den är rolig (: ) och sen vill jag säga; jäklar, du kan sjunga!

2009-02-03 @ 18:39:26
Postat av: emma

tycker du inte kan bli bättre en vad du är!

2009-02-03 @ 18:53:50
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: jennifer

ÅÅÅÅH vad sur jag blir!

jag känner inte dig eller något, men jag tycker att du är huuuur fin som helst! och jag skulle göra vad som helst för att ha ditt utseende!!!!!!!!!!

2009-02-03 @ 19:08:06
Postat av: Emms

Så onödig kommentar! Man blir så sur! Och Hanna, ta inte åt dit, för du är verkligen hur söt som helst!!

2009-02-03 @ 19:48:09
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emms

Så onödig kommentar! Man blir så sur! Och Hanna, ta inte åt dit, för du är verkligen hur söt som helst!!

2009-02-03 @ 19:51:27
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emms

Så onödig kommentar! Man blir så sur! Och Hanna, ta inte åt dit, för du är verkligen hur söt som helst!!

2009-02-03 @ 19:53:19
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: sara

verkar som fler tänker likadant som jag!

avundsjuka, stå på dig!

vi läser din blogg för vi tycker om den,

tror ingen orkar lägga energi på att läsa en dålig blogg? personen i fråga hade nog aldrig ens gått in här om den tyckte du var så "fel"

2009-02-03 @ 21:36:17
Postat av: ...

det finns ju tyvärr avundsjuka personer vart man än vänder huvudet..det är väl troligen någon som gärna hade varit i din sits som skrev den löjliga kommentaren

2009-02-03 @ 22:16:47
Postat av: monte

det är ju sant fan vem tror du är ens,fulaste tjejen är du sen leker du värsta popdrottningen,va lite realistisk varför har du en jävla blogg om du inte vågar ta lite skit.. fulaste kroppenm har du också och största fejk brösten! skit ner dig äckel hanna

2009-02-05 @ 15:56:09
Postat av: ...

palla bry sig hanna! omg du vill att folk ska tycka synd om dig va?

2009-02-05 @ 15:57:49
Postat av: mohamed

du vill att folk ska tycka synd om dig va? en bitch är du iallafall.

2009-02-05 @ 15:59:18
Postat av: ..

HAHA DE E HELT SANT FÖR HANNA WESTMAN ÄR EN BITCH

2009-02-05 @ 16:00:46
Postat av: Hanna Westman

haha kul att du kommenterar hela tiden ;) tror du inte att det finns någon som heter Ip adress? shit vad patetisk man får bli ;)

2009-02-05 @ 17:49:24
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: jennifer

Skönt att någon för en gångs skull inte är pinnsmal, gillar dina kläder. Mycket. Men tycker fortfarande det är too much med de där bleka läpparna, sure att det kanske inte ser så blekt och dumt i irl. Men på bilderna ser det faktiskt inget vidare bra ut.. Tips bara, just när du tar bilderna ha neutrala läppar..



Och det där med att kläderna inte passar dig är ju bara bullshit, dina kläder matchar varandra och passar dig. Om det är något som inte ser bra ut är det väl 50 kg överviktiga personer med magkort tröja storlek XS. Sålänge man passar kläderna till kroppen så funkar I PRINCIP allt..



shosan !

2009-02-07 @ 03:15:36
URL: http://jnfrw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0