090208




Lockande att gå ut? Njaeeeee va. Då blir det pyssel istället ;)

Fått lite plugg gjort nu också, eftersom jag ligger lite efter. Sen så har jag försökt att fixa med almenackan. Jag har klippt, skrivit, ritat, mätt och sedan blev jag klar. Eller, inte riktigt. Jag ska nämligen ha allt i färg så i morgon blir det att dra sig till pappas jobb och göra det i färg efter träningen, då ni ska det bli fint! Sedan åker vi till Ikea för köp av klädstång m.m och efter det blir det övningskörning! Nu kommer Gabbe, pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du jobbet på busfabriken. Hur kan man söka om man fortfarande kan det.?? =)

2009-02-09 @ 15:39:37
Postat av: sofie

framkallar du dina foton,elr hur gör du? ja har tänkte länge att göra likadant med foton,men vet inte riktigt på vilket vis ja ska få "fram dom" :) puss

2009-02-10 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0