090201




Skjorta: Monki

Kommentarer
Postat av: anna

hej hanna!

jag har som nyårslöfte att hitta ett jobb och jag har letat som en tok och de flesta svara med att ja kan jobba på sommaren men ja vill ju ha ett nu och så som du beskriver busfabriken så verkar det vara jättekul och undrar hur du fick det, fick du skriva cv är nått, för jag vill nog söka jobb där själv faktiskt! tack i förhand!

2009-02-01 @ 21:58:09
Postat av: Hanna Westman

hejhej!

tyvärr så behöver de inte mer folk. Jag fick nämligen börja jobba pg.a att det var då de sökte personal och jag har kontakter där, så därför fick jag en intervjuv. Det är nog rätt så efterfrågat så nu är platserna fyllda igen och de har snart sin sista anställningsintervjuv, så jag tror tyvärr inte du kommer få jobb där :/ Jag skickade inte in något eftersom jag har kontakter och fick direkt en intervjuv. Men däremot finns busfabriken i norrköping också, så du kan ju kika och se där!

2009-02-01 @ 23:40:36
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: din bitch forever

fjortis, lek inte en jävla bloggerska, du kan inget om mode din heffaklump!

2009-02-02 @ 13:08:07
Postat av: Hanna Westman

haha, nehe och vad är jag då? jag har en blogg, många som läser så jag skriver ju inte bara för min egen skull, vad kallar du det då? och jag kan visst en hel del om mode, du själv har väl ingen koll. jag ska kolla upp vem du är din lilla mes.

2009-02-02 @ 13:12:42
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

..och bara för att jag kanske inte har på mig ALLT som är mode så vet du inte om jag kan mycket om mode eller inte ;)

2009-02-02 @ 13:15:52
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skit, om man har blogg så får man vell tåla lite dumma kommentarer, man ska vell säga sina åsikter, right ?

2009-02-02 @ 20:58:35
Postat av: Anonym

Jag fattar inte varför man inte bara sluta läsa din blogg om man stör sig så mkt på den, hur omogna får folk va egentligen lxm ? jag tkr du skriver jättebra och jag hur snygga outfits som helst :D fortsätt så !

2009-02-02 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0