what a day















Vädret ska få en stor, fet, blöt puss av mig! Humöret är ju på topp tack vare de. Och sen lite för att vi har helg och för att de är valborg i morgon såklart. Skolan flöt på riktigt snabb och mestadels av tiden spenderades utomhus. Satt och pluggade, pratade, fick massa massage och hade de fint. Efter skolan gick jag och Lisa ner på stan några timmar för att shoppa såklart. Vet inte om jag orkar visa sen, antagligen hittar ni de på någon outfit framöver ;) Har inte varit så bra på att visa nyinköpta saker på senaste tiden. Men vi får se! Träffade också på Annie och Frida lite och pratade om morgondagen.

Nu ska jag kika nya The hills och efter de slänger jag in en outfit!

Kommentarer
Postat av: KlaraLS

Fina bilder! Måste också fråga vart du fick tag på nitarna till dina egennitade skor i några inlägg längre ner? har varit på jakt efter silvriga nitar ett tag nu men tycker inte att jag hittar några passande...

2009-04-29 @ 17:53:53
URL: http://klarals.devote.se
Postat av: Lisa

amen nice pic i provrummet då, alltid lika snygg PÖSSSSS

2009-04-29 @ 17:55:00
Postat av: emmmy

men bilden längst ner hannaaaa, seriöst :O hahahaha, ta bort !

2009-04-29 @ 18:39:30
Postat av: Wictoria

hur går the hills till egentligen?

har de manus, för de filmar ju så konstigt? eller är det som ett rollspel eller va? hah :)

2009-04-30 @ 18:58:29
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0