I went out drivin', tryin' to clear my head











Vilken dag! Hur glad blir man inte på en skala 1-10 av de härliga vårvädret som spökar omkring i Sverige? Jo, 10! Skoldagen rullade på snabbt och på lunchen gick vi till Bosses som öppnade igår och köpte glass. Vilket humör vi blev på, det vill jag lova. Så en glass satt mycket fint i magarna. Sedan blev den en lektion och dagen slutade med en film.

Idag blir det att plugga som en galning. Ska även hinna med mina kära serier som väntar på mig och träning. Imorgon slutar jag redan klockan 10 eftersom att resten av lektionerna är inställda, hur skönt är inte de? Allt på en och samma gång.

Nu ska jag plugga vidare, hörs senare, Pööööösss!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det underbara vädret sitter inte fel, inte en dag försent=). Trevlig kväll!=)

2009-04-01 @ 20:07:33
URL: http://kulilulis.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du ladda ner, och isåfall ska du sluta idag bara för att den nya lagen träder in? bara kul att veta. själv ska jag inte sluta, hahah

2009-04-01 @ 20:09:58
Postat av: Hanna

haha aa, jag vet, fast jag tror inte jag orkar bry mig (A) hih

2009-04-02 @ 15:52:42
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: kakiiiiiis

skitsnyggt när du har håret sådär hannis :)

2009-04-02 @ 21:10:10
Postat av: Victoria

Så bra du passade i rakt hår Hanna! :)

2009-04-03 @ 16:01:20
URL: http://fromholtz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0