man ska uppskatta de man redan har

Ikväll har jag insett en sak. Man ska uppskatta de man har. Det kommer alltid finnas saker man inte kan få, eller saker man inte kan göra. Det är bara så. Istället för att gå i bitar för något man inte kan få så ska man vara glad åt de man har. Jag är en person som verkligen inte borde klaga. Jag har världens underbaraste familj och jag har jordens mest fantastiska vänner. Jag är lyckligt lottad över att ha dessa människor i mitt liv. De är bra personer och som aldrig någonsin bidragit till något dåligt. Jag kan le och vara mig själv med dessa. Då är jag lycklig. Räcker inte de? Att vara lycklig? Ibland undrar jag vart vi är påväg.. Att de aldrig ska räcka och att vi alltid kommer vilja ha mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet. Du borde läsa boken "Tisdagarna med Morrie"

2009-04-30 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0