frågor svar del 2

Hur länge spelade du handboll och vilken position hade du?

Skulle gissa på kanske 8 år. Vänster kant.

När och varför gjorde du och Gabbe slut? Saknar du honom?
Tror jag skrev någonstans när vi gjorde slut, men kommer inte riktigt ihåg när de var. Vi ville olika saker och tänkte olika, vilket ledde till att vi bråkade en hel del och de var helt enkelt inte alls bra. Och ja, jag saknar honom. Men inte på de sättet. Någon man spenderat så mycket tid med och lärde känna så bra för att sedan bara släppa, så det är klart. Men jag saknar honom bara som vän.

Berätta mer om ditt jobb opch var du jobbar?

Jag jobbar som sagt på busfabriken. Det är som en jätte stor fabrik med massor av "leksaker". Hur kul som helst att vara där inne, man blir som 5 år på nytt! Jag har hand om kalas där, står i kassan, har hand om disk os.v. Jag brukar framförallt ta hand om kalasen, de är roligast.


Vad för slags klädstil tycker du är snyggt ? Kanske svårt att svara på, men kanske ngr speciella stilar du faller extra för eller så?!

Hmm, jag tycker lite rockigt, trashigt är snyggt. Sönder ska det vara.


Vart har du köpt ditt löshår?

Internet, företag som säljer överallt. Det är bara att söka. Kommer inte ihåg direkt var jag köpte mitt.


Tjänar du pengar på bloggen?

Nej, har ju inga reklamer så det ser man ju :)


Hur reagerade du när du fick reda på bloggen som gör narr av dej? och har du sagt till dom på något vis? går det inte att stämma dom eller något liknande?

Alltså den är ju inte riktad exakt till mig men de tog med mycket jag skrev om. Lite irriterad blev jag allt, men det är absolut inget jag tänker på. De får göra som dem vill, jag bryr mig inte de minsta nu men jag tycker de är barnsligt.


Tycker du att du är tjock?

Nej, det gör jag inte.


Diggar din stil så ta inte illa upp, men hur orkar du och hur har du tid till allt detta?

Jag förstår inte frågan? Jag tycker kläder över lag är bland de roligaste som finns.


Är du nöjd över ditt liv?

Kan inte bli mer nöjd!


Hur kan du va så vacker?

Åh, tack så mycket :)


Vilket datum är du född?

18 januari, 92.


Sminkar du dig alltid till skolan?

Ja, nu gör jag det. Under 9:an sminkade jag mig dock nästan aldrig.


Är det mycket skitsnack mellan dig och dina kompisar?

Om du menar att vi snackar skit om varann? Nej det tycker jag inte. Vi säger vad som är sant eftersom vi kan läsa varandra utantill och om de inte är något bra kallar jag de inte skitsnack utan att man bara pratar om något som sant. Vi snackar inte mycket skit, utan om de är något berättar vi det för varandra.

Var har du handlat ditt marylinmonroe linne? ;O äckligt snyggt!

Hm! Kommer dock inte ihåg vad de kostade, kanske 100-150 kr.


Hur går det med musikkariärren?
Det rullar på riktigt bra just nu faktiskt! Ska till Kalmar i morgon, spela in och göra lite affärer där nere.. Höhö! Ska planera en invigning och lite sånt. Sen är det ett annat hemligt projekt pågång.. väldigt spännande!

Hur lång är du och hur mycket väger du?

168-170, 58 ungefär.


Hej. Det är väldigt många härute som också vill gå ner i vikt, bland annat jag. Så jag skulle vilja veta, hur gör du för att gå ner i vikt? Och fungerar det? Kram!

Jag äter framförallt nyttigt. Under lovet nu skiter jag i de totalt, nu ska jag käka gott alltså! Men annars ska man äta små mål, 5 mål om dagen och man äter så man blir mätt. Dock inte jätte mätt. Sedan tränar jag 5 gånger i veckan. Allt detta leder till att jag har fått mer muskler och jag har tappat fett. Det funkar absolut. Men de är ingen diet, utan jag ska liksom leva nyttigt nu, hela tiden.


Vad har du för brun utan sol?

Acos, den är bäst!


Är det bara du i din familj som kan sjunga eller kan typ julia också sjunga? Å då menar jag naturligtvis sjunga vackert!

Ja, det är de nog. Eller min lillasyster kan nog sjunga helt okej om hon vill och min lillebror tror jag är rätt duktig. Men nu när han är 13 år står inte direkt sång högst upp på shemat.. Men båda är okej. Mamma och pappa kan dock inte sjunga. Så vet inte varför jag/vi kan?

Ha många av dina vänner bloggar? Skulle speciellt vilja veta om Alex, Moa, Erika och Natti har. Och isåfall, vad heter dom?

missgolster.blogg.se, alexandrabckstedt.blogg.se och ericaageras.blogg.se. Natti har dock inte, hon är för lat för blogg. Höhö.


Jag ser att du har bitar av Taylor Swifts och Jonas brothers låtar som överskrift på några av dina inlägg, lyssnar du på Taylor och JB?

Jadå, som sagt så lyssnar jag på nästintill allt! Några låtar från dem tycker jag är riktigt bra.


Kan du inte börja videoblogga?

Nej, det blir inget. Haha.


Om du fick leva i en film, vilken skulle du välja då och varför?
Jag har inget bra svar på den frågan, jätte svår! Haha. Men en seriefigur som dem i Ice Age skulle inte sitta fel!


Kommentarer
Postat av: Kim

svar; oh, tack så mycket :) härligt att man kan ha den effekten.



Jag jobbade faktiskt på busfabriken i ett år när dem precis öppnat. :)

2009-04-09 @ 15:09:53
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: wictoria

Vad hette bloggen som gjorde narr av dig:(?

2009-04-09 @ 22:06:40
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: sofia

har du brun utan sol i ansiktet? va jobbar du med? :) hur får man bild där uppe ? :O kramar

2009-04-14 @ 22:54:14
URL: http://sofiasf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0