reached the situation where it's the job or me









Här bjuder jag på ena riktiga brusiga bilder från sent igårkväll. En del hade redan gått hem. Nu kommer mina närmsta bilder se ut på detta vis. Jag älskar bilder där bilderna är så skarpa. Fråga mig inte varför.

De var iallafall jätte mysigt igår. Jag och Poltan var först och handlade och sedan bar de ut till de andra 8 eller vad de var som var hos Fia. Så då grillade vi och åt onyttigt. Om ni har lagt märke till att vi alltid äter när vi är tillsammans så är de bara för att vi älskar mat och att fetta oss. För ja, mat är alltid inkluderat när vi tjejer är igång! Planering inför kommande helger och sommarlovet stod också på schemat. Och att kika igenom vår konfirmations film för två år sedan fick oss att dö av skratt samtidigt som vi fick gåshud av alla minnen.

Idag har jag jobbat till 6 och nu blir det bara att ta de lugnt ikväll. Kanske tar bort bilderna i inlägget under just för att jag hatar att lägga in bilder med dålig kvalité. Men vi får se. Isåfall vet ni iallafall varför. Puss!


Kommentarer
Postat av: veronika

kom over bloggen din nå. omg, stilen din er amazing. love it! :D

2009-04-19 @ 20:43:14
URL: http://veronikahansen.blogg.no
Postat av: Hanna

Svar: Ja men det är klart du ska få veta vilken bra bloggerska du är :)

2009-04-19 @ 21:09:42
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se
Postat av: Wictoria

får du aldrig blackout när du ska skriva dit rubriker till dina inlägg?

2009-04-19 @ 23:12:42
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0