On the floor by your shoes, Outside it's cloudy and it smells like rain













Här har vi lite bilder ifrån söndagskvällen. Den spenderades med världens bästa vänner, - Natti och Fia. Den började med en glass på bosses frammåt kvällskvisten i det hur varma vädret som helst och fortsatte sedan till Lisa för årets första grillning. Gu så gott, och guuuu vad mätt!

Kom just hem från Natti och har suttit och fixat och trixat med bloggen nu. Men visst är det mycket bättre med stora bilder?! Tog mig år att förstå hur man gjorde, men nu så! Ikväll blir det "Hejdå" fika med tjejerna för nu åker alla iväg och lämnar stackars Hanna kvar.. :( Men innan dess ska jag sätta mig och svara på alla frågor. Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

jätte snygga shorts du har! :)

2009-04-07 @ 19:53:18
URL: http://tunved.devote.se
Postat av: Jennifer

Du är så himla fin och naturlig!

och jag älskar dig blogggg!:D

2009-04-08 @ 08:00:20
Postat av: frida melin

VI ÄR BÄST ! <3

2009-04-08 @ 18:30:33
Postat av: Anonym

Vilka tjejer.. Grill party med tjejerna??

2009-04-08 @ 19:43:18
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Vilka tjejer.. Grill party med tjejerna??

2009-04-08 @ 19:43:51
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0