It's about the morning breaking always just a bit too soon, It's about the way you're scared

Förlåt för dålig uppdatering men jag varnade er faktiskt igår. Vi spenderade hela eftermiddagen/kvällen/natten/morgonen/förmiddagen och en del av eftermiddagen i Norrköping. Hur härligt som helst! Igår vart det grillning för fulla muggar, tält, dricka, mys, prat och skratt. Hade tänkt tälta men eftersom de var så kallt trängde vi 10 in oss i ett rum så de blev stekhett. Men de var det värt. Kohagen och Impa var också med på en bit där. Fint.

Nu blir det grillning med tjejerna + Nicke från Norrköping som åkte med oss när vi åkte hem förrut. Så det blir nog en superkväll! Tar med mig kameran så hoppas vi på kort när jag kommer hem! Puss!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

älskar din blogg hanna :)

2009-04-18 @ 22:31:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lära oss hur du gör dina bullar, super fina, och super fin blogg också.

2009-04-18 @ 23:59:21
Postat av: MIG

hallå hanna:) han gabbe du har lagt ut klipp på när han sjunger och spelar gitarr på youtube, har han sökt idol i år? eller något? han skulle verkligen kunna bli något! bra blogg för övrigt och riktigt snygga outfits! minska bara med foundation på läpparna! tacksam för svar här på din blogg. Jag följer den regelbundet!:D

2009-04-19 @ 19:48:09
Postat av: Anonym

Hej hej :)

Ja han har sökt, förra året gjorde han de. Men han gick inte vidare. De var synd, han är duktig. Tack så mkt glad jag blir! Ja, om du har lagt märke till de har jag faktiskt slutat en hel del med de, dock bara bilderna nedanför de det är extremt, men de skrev jag ju med ;D Men tack iallfall! :)

2009-04-19 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0