If anyone asks, I'll tell them we both just moved on I'll pretend that I don't hear them talk





Nu sitter jag och taggar inför mina vänners hemkomst! Det är nästan så jag inte hunnit längta nu under lovet, trots att jag trodde att jag skulle dö av längtan. Men jag får väl tacka mitt kära Kalmar för de. Har trots allt bara hunnit längta i 2 dagar. Men 2 dagar räcker för mig vill jag lova! Håller på att planera in en fika för oss så jag kan få höra allt smaskigt de har att berätta. De måste ha smaskiga saker, jag har faktiskt inte väntat för ingenting. Men egentligen blir jag nog rätt uppdaterade av den ena parrveln vid namn Lisa för att hon går ju i my claaaasss. Aja, som ni förstått med inlägget: Jag längtar efter mina tjejor!

Ps. Jag ligger med på minoutfit.se "dagens mest populära outfit" och de dära. Inget speciellt kanske, men dock kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så GGRRYYYMMMMMT snygg!

2009-04-13 @ 21:47:19
Postat av: Moa Golster

SVAR Hanna: JAAAA det måste vi! Saknar dig så ska du veta! Kan väl höras i veckan? :D<3

2009-04-13 @ 21:55:03
URL: http://missgolster.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh vad kul med dagens mest populära :)

2009-04-14 @ 11:10:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar anonym: åh tack så hemskt mkt! :)

2009-04-14 @ 16:09:31
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: sofie

vart har du köppt den t-shirten:) grymt fin:D

2009-04-15 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0