I'd put myself first and make the rules as I go, Cause I know that she'd be faithful



Här får ni en osminkad Hanna på bild. Nu kikar jag SATC och äter lite mat. Dagen har tillbringats med musik av alla dess slag. Lyssna och höra, skriva, noter, sjunga, stämmor, gitarren och en massa sånt. Det var ett tag sen jag ägnande så mycket tid åt de så nu känns det super!

Imorgon åker jag till Kalmar. Kände att jag inte bara vill vara hemma nu när alla är borta. Ska spela in, göra lite affärer med ett par personer, planera invigning och bara ägna all min tid åt musiken! Kommer dock hem redan på Lördag eftermiddag/kväll för jag kan ju inte jobba bort lovet liksom. Nu ska jag sjunga lite till, outfit får ni sen. Pöss!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är galet fin hanna :)

2009-04-14 @ 19:24:01
URL: http://sandrabynander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0