I use to buy my time I use to be around the bush I rather give my ego another push



Rensade lite i min garderob förrut och fann dessa. Enligt mig kunde de inte kommit fram vid ett bättre tillfälle. Nu blir det nog att bo lite i demett tag framöver. Köpte dem förra året och jag tror t.om att jag uppskattar dem mer nu än då. Perfekt för mig. Perfekt.

Förövrigt måste jag berömma er lite. Jag blir så himla tacksam och glad för varenda positiv kommentar jag får. Ni har blivit guld på att kommentera och det uppskattas så otroligt. Det blir mycket roligare att blogga då. Ni som följt bloggen länge vet hur mycket tråkiga kommentarer jag fått. Så ni får dagens ros från mig. Eller veckornas ros egentligen eftersom de vart helt underbart bra på senaste tiden. Jag blir så glad då. Tack.

Kommentarer
Postat av: tobias

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias

man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)

Registerar du dig via min länk får du 75 välkomstpoäng.

2009-04-19 @ 21:34:11
URL: http://www.gratis5.se
Postat av: Anonym

hanna westman: bare hyggelig :D la deg til på bloglovin jeg!

2009-04-19 @ 21:47:08
Postat av: Anonym

Jag undrar också som en annan kommenterat, kan du inte berätta hur du gör din boll du har på huvudet, sjukt snygg :D

2009-04-19 @ 22:39:33
Postat av: Smaragdalena

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar orkesterjackan jag håller på att sy.. Den är nog klar på några dagar, och då lägger jag upp en bild på det färdiga resultatet. Välkommen tillb till min blogg, om du gillar den?! Jag gillar verkligen din stil. Har röstat på flera av dina outfits (m höga poäng, förståss :) ) på minoutfit.se /Kram på dig

Magdalena D

2009-04-19 @ 23:24:24
URL: http://www.smaragdalena.blogspot.com
Postat av: Johanna

Svar: tack :D

2009-04-19 @ 23:33:34
URL: http://chanceux.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är bäst :) men hur hittar du dina rubriker ? för dom är väll låttexter ?

2009-04-20 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0