I never catch this love bug again























Där får ni en hel drös med bilder! Hann aldrig uppdatera idag pg.a att jag helt plötsligt fick bråttom till Lisa där kvällen spenderats. Lägger in ytterliggare bilder där ifrån sen. Men här är bilder från igår iallafall. Först tårtbakartävling hemma hos mig, mitt lag förlorade dock. Vi som ville slå Natti alltså! ;p haha. Efter de hade jag och Julia tänt upp jätte fint på ett berg och vi ledde Nath dit och sjöng för henne, gav henne presenter och sedan kom killarna för att äta tårta och så! Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner till stan för att äta mat vilket satt fint i magen!

Nu ska jag kila och äta lite nattmat med mamma och Lolle, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0