frågor svar del 1

Hur gick det med talang nu då? Gick ni vidare eller inte?

Vi trodde de gick hur bra som helst och att vi gick vidare, de inprincip lovade oss att vi skulle komma med i tv. Men icke. Vet inte vad som hände. Jag vill inte att de ska låta konstigt, men vi borde utan tvekan kommit med. Jag tycker verkligen det.


Är det sant att du har löshår?

Ja, det är sant. Till en viss del. Jag plockar av och på som jag vill. Varför de ser så äkta ut beror nog inte på löshåret utan på mitt hår. Mitt löshår kanske är 5 cm längre så jag har de mest för att få tjockare hår så de flyter in bra eftersom jag har långt hår i vanliga fall.


Några skönhetstips?

Tyvärr är jag riktigt dålig på den fronten. Bara jag är brun är jag nöjd!


Solar du solarium lr hur håller du dig så fint brun?

Jag använder mig mest av brun utan sol, vilket efter några dagar leder till en hel fläckig Hanna vilket inte är så snyggt. Därför måste man ta de två gånger i veckan för att de ska vara fint. Det är snyggt om man är noga!


Hur mycket pengar spenderar du på kläder varje månad och vilken är din favoritbutik?

Jag vet inte, det är nog en del. Kanske 2000. Jag har ingen speciell favorit butik, men Gina, bikbok, Hm, Monki och second hand tycker jag bäst om.


Är det din naturliga hårfärg som du har nu?

Nej de är det inte. Jag är dock blond i vanliga fall, men inte såhär blond.


Vem är din närmsta kompis och varför?

Det här var en svår fråga! Jag har väldigt många nära vänner faktiskt. Mina 6 tjejer är inprincip allt för mig, jag skulle göra så otroligt mycket för dem. Alla är verkligen mina bästa vänner, så de är svårt. Men den som står mig närmast är ändå min kära kusin, Nathalie. Utan henne är jag inte hel.


Har du någon kille?
Om inte, är du på g med någon?

Nej det har jag inte. Jag tar en dag i taget!


Hur räknar man kalorier?

Jag säger bara: strunta i kalorier! Ät nyttigt så spelar det ingen roll. Jag har testat mig fram nu så jag vet nu. Man mår bättre av att inte tänka på kalorier.

Innan, ( tror det var då när du var tsm emd gabbe) skrev du aldrig att du festade. var det så att du aldrig gjorde det eller skrev du det bara inte på bloggen?

Jag festar inte alltför ofta och de blev mindre när jag var tillsammans med Gabbe. Men nu är de så att vi träffat nytt folk som vi festat med några helger gör de hela mycket roligare. Jag har egentligen inget bra svar på den här frågan, jag festar när jag känner för det helt enkelt.

Hur har du råd med alla snygga kläder du köper hela tiden? Har du något extra jobb?

Tack och ja. Jag jobbar på busfabriken.


Hur fick du ditt jobb på busfabriken?

För att vara ärlig gled jag med på ett bananskal. Pappa är tillsammans med hon som äger busfabrikerna i Sverige.


Hur mycket vägde du innan och vad är din målvikt?

Även här, struna i vikt. Man ska mäta istället. Man går upp när man får muskler. Men det har gett resultat!

Ska du åka på någon festival i sommar?

Nej, musiken är inte riktigt sånt jag lyssnar på.


Vilka bloggar läser du?

Jag läser en hel drös med bloggar! Mest modebloggar och min favorit är eclaesson.blogg.se. Hon har grym stil!

Vad är det bästa med linköping?

Jadu.. Jag har ingen aning faktiskt. Att alla mina underbara vänner springer omkring här? Hih.


Hur många läsare har du på bloggen ?

Flera hundra. Jag vill inte säga exakt för de ska inte behöva påverka om man vill läsa eller inte. Men jag drar bara en gräns sådär och säger definitivt inte under 500/dag. För att inte vara alls exakt.

Vad lyssnar du på för musik, utöver MJ?

Jag lyssnar på allt. Rätt mycket på gammal musik. Gammal soul eller soul överhuvudtaget, aukustisk. Det är riktigt musik de! Inte alls den musik jag sjunger själv i alla fall.

Vad ska du satsa på kläd & sminkmässigt i sommar?

Magtröjor, höga jeansshorts och ljusa färger. Smink blir de nog inte mycket av, solpudret hänger iallfall med!


Kommentarer
Postat av: wictoria

skaffa bloggportalen:)

2009-04-07 @ 18:48:01
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Var är alla second hand affärer som du hittar dina kläder i ? Jag vet ingen !! :D

2009-04-07 @ 19:11:49
Postat av: ellen claesson

Åh hanna vad glad jag blev när jag såg att du gillar min blogg. jag gillar din med ska du veta! :)

2009-04-08 @ 15:43:20
URL: http://eclaesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

hm jdu, nu vet jag inte vad alla heter, men myrorna är klart bäst. sen misoui på drottninggatan, en vid laserdoom, resecentrum bl.a :)

2009-04-09 @ 23:22:35
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0