we'll go on

Några reagerade lite på inlägget innan, varför jag just vill använda byxorna igen när de börjar bli så kallt. Ja ni, inte nog med att de är inne med slitna/sönder byxor så tycker jag att det är jätte snyggt. Som jag sa är mina dock lite för trasiga, så jag kommer troligtvis bara att använda dem när jag är inne, för kylans skull. Och mina bens skull såklart. Got it? :)

Dagen flöt på bra, Emmy och jag var först ut med ledarskap, tycker det gick riktigt bra faktiskt! Efter skolan följde jag med Fhyr och Cänning till Kebabbaren och sedan gick jag och shoppa lite!

Nu ska jag dricka te, plugga lite, kan typ inget till debatten i morgon, ackack! Men får göra mitt bästa. Sen ska jag åka till min kära pojkvän.


Snutteplutt och jag i skolan!

Vet i helvete hur andreas sikta, det syns också på min min..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där på korten i skolsalen så syns det iaf att du har GULT hår. HAHAHHAHAHA!

2008-11-28 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0