världens problem..

Nu är de såhär. Världens problem har promenerat in i Hannas liv. Det har börjat krylla finnar i min panna. Många för att vara mig. Nu vill jag inte att folk ska reagera fel på detta. Men jag fick massa frågor om hur jag sköter min hy os.v. och eftersom den alltid i är bra behöver jag inte göra något. Så nu till er som vet. Finns det något bra tips för att dessa finnar ska försvinna? Kul om ni tipsar lite också tänkte jag! (plus att jag behöver det ;) haha)

Massa pussar på er!


Kommentarer
Postat av: Haawwwa

Det finns en grejj på apoteket som heter basiron :), den funkar iaf på mig, men man måste oxå ge den lite tid. Den funkar ju inte över en natt ;). Men värt att prova tkr jag :)

2008-11-20 @ 21:34:33
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: Hanna

oh, tack så mkt, kika upp det! :)

2008-11-20 @ 21:40:56
Postat av: M

aco acnelösning 02 på apoteket torkar ut, efter det smörj in med en lätt fuktkräm för att inte torka ut huden utan endast finnarna. och tips är att försöka använda rena foundation svamapar eller borste, de är jätte lätta att tvätta och det är oftast där baketerierna som orskar problemet sitter. hoppas tipset duger , det funkar hyfsat för mig.. en mer långsiktig lösning och sätt att ta hand om hyn kanske ;)

2008-11-20 @ 22:21:12
Postat av: lisa

basiron funkar jättebra för mig, de är borta inom 2 dygn.

sephoras stop-the-spot-stick är ännu bättre. efter några timmar är de så gott som borta. :)

2008-11-20 @ 22:21:23
URL: http://enstorlekner.blogg.se/
Postat av: Moa

Hanna! Lyssna inte på dom andra, jag är finnguden! Har typ världens bästa produkter mot finnar, och tro mig - det hjälper på typ en dag!

Vitamin b5 heter den ena, och differin heter den andra. Differin är en kräm/gel och b5 är ett kosttillskott. Kan ju berätta mer när vi ses nästa gång, som är NÄR? ;) love ya!

2008-11-21 @ 00:26:27
URL: http://missgolster.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste tillägga att basiron funkar, men är alldeles för starkt för bara några finnar. Den ska egentligen användas till riktig acneproblem. När jag anävnde den kändes det brännande i hela ansiktet och den bleker dessutom textiler, flera av våra handdukar har blivit förstöra.

2008-11-21 @ 15:50:19
Postat av: Anonym

ta lök och senap! det bränner bort alla finnar, värt ett försök iallafall! Hoppas finnarna försvinner :D

2008-11-21 @ 19:18:52
Postat av: Sofia. k

am-way produkter är super! både rengöringskrämer, fuktkrämer, finnmedlet osv.



jag hade jättemycket finnar innan jag börja använda det,men nu ha rjag inte en enda!

det ger ganska snabbt resultat också (:

lyckatill :)

2008-11-22 @ 12:00:15
Postat av: Josefine

Vadsomhelst men inte ACO, det sabbar huden totalt!

Testa ångbad, koka vatten, håll huvudet mot vattenytan i en plåtburk eller liknande med handduk över huvudet. Porerna öppnar sig.

Sen är de bara lägga en anisktsmask.

Funkar för mig iaf, (: skönt äre med!

2008-11-23 @ 13:14:46
URL: http://jossaaann.bloggspace.se
Postat av: Anna

Neej, fel allihopa. Det som många gör fel är att dom satsar på starka produkter med alkhohol i, som torkar ut huden. Då gör huden istället så att den producerar eget fett, som blir finnar! Istället ska du satsa på att hålla allt så rent som möjligt, tvätta borste/svamp så ofta som möjligt, sov aldrig med smink! undvik att ta dig för mycket i ansiktet med feta händer osv. Använd sedan en naturlig hudvårdsprodukt som ger mycket fukt, och samtidigt läker huden. Ett tips är Decleor, superbra essentiska oljor och krämer :)

2008-11-23 @ 17:25:53
Postat av: evelina

Hanna, använd inte basiron. Det är för en person med acne liknande problem. Det är inte hela världen att få finnar, tänk på de som har svåra problem.. Det påverkar deras hela liv. självklart förstår jag att du vill bli av med finnarna. Själv har jag haft svåra acne problem, jag fick recepbelagd hjälp. Funkar bra, lite kvar men absolut bättre än förut. Du borde tvätta rent oredntligt, ta bort sminket, om du använder mycket smink d.v.s, så fort du får chansen. Låt huden lufta och gör rent med en rengöringsprudukt. Kan faktiskt tipsa om "clearasil", finns på vanliga affärer som ex. maxi. Jag förstår om du så gärna vill bli av med finnarna och vill använda något starkt väldigt fort. Gör inte det! Du förstör din hud och var rädd om den. Du har en vacker hy!

2008-11-24 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0