onsdag

Vaknade i morse brevid världens finaste kille och dagen fortsatte att vara bra. Skolan har bara flytit och roligast var nog när vi vänsterpartister och socialdemokrater satt och "diskuterade" i ett av basgruppsrummen. Dog lite av skratt faktiskt.

Just nu pluggar jag lite matte. Går sådär, men men. Behöver man så gör man! Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt. Ska lägga in lite olika inlägg bl.a bilder från idag och en sorts dagens hade jag tänkt, så jag är alltså uppdaterad hela kvällen.


En utav ringarna jag gjorde när jag hittade mina pärlor. Rätt snygg faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdaterad hela kvällen? verkar inte så! :(

2008-11-12 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0