frågor del 3 av 3

Vilken är den bästa låten med MJ?

Det varierar hela tiden! men just nu Man in the mirror. Jag är kär i den låten.


Bästa skönhets tipset?

Jag har inget tyvärr. Jag har tur med min hy, jag behöver inte göra ett smack. Jag har tur med mitt hår, de växer och ser bra ut ändå. Jag har aldrig behövt tänka på sådant faktiskt.


Storlek i kläder?

Olika. Jag är en sucker för oversize tröjor och då ska dem vara stora. Annars är de väl 36, inte mer iallafall, när de ska vara lite tajtare.


Bästa film?

The Notebook och A walk to remember. Så jäkla bra! Se dem!


Hur mycket shoppar du för varje månad?

Hm, det är olika. Jag själv kanske spenderar 500 kr, sedan är de mina föräldrar som köper resten, så jag vet faktiskt inte.


Vad får du dina pengar ifrån? Jobbar du?

Jag får de från studiebidraget och från mina föräldrar. Jag jobbar inte.


Har du bra självförtroende?

Ja, jag har riktigt bra självförtroende.


Är dina föräldrar skilda? plastsyskon? har du bra relation till dina föräldrar och syskon?

Ja det är dem. Inga plastsyskon. Jag har bra relation till hela min familj, speciellt min mamma och syster. Men jag står alla nära!


Varför spelar du in låtar och måste du betala varje gång du gör det, eller är det någon som vill att du kommer och gör det? Och vad innebär det att du har ett skivkontrakt?

Jag gör de för att utvecklas. Jag är med i ett såkallat "stall" där man söker nya artister och jag spelar in låtar genom att utvecklas inom studioteknik, att skriva saker själv, sångteknik os.v. Jag betalar inget för dem vill att jag ska göra detta. Jag har ett annorlunda kontrakt. Det är inte så att om ett år ska jag ha gjort en skiva. Utan man jobbar på att utvecklas (som kan ta flera år) och när man senare känner sig redo så försöker man på sig att slå. Men i detta läge är jag långt ifrån de. Jag trivs så förbaskat bra med att göra de jag gör nu. Skriva låtar, spela in i studio, vara ute och sjunga på olika event. I nuläget räcker detta för mig.


Vad tycker du är allra viktigast hos en kille?

Att han bryr sig. Omtänksamhet. Tro mig, det vet jag.

Vart handlar du mest dina kläder?

Hm mestadels tror jag. Gina också. Second hand och Monki.


Vad har du för hårfärg på riktigt?

Blont. Inte lika blond som nu, utan lite mer gyllenblont/råttfärgatblont, typ.


Har du gått upp mycket i vikt sen i 7an ? Dina ben ser så mycket större ut tycker jag..

Ja en del har jag väl de. Ca 3, kanske 4 kilo. Men det är inte så konstigt. I 7:an hade jag ens inte kommit in i puberteten. Jämför alla från sjuan, jag tror också att alla blivit något större. Det är ju naturligt.


Blir du svartsjuk lätt?

Njae, det beror på vad de handlar om. Ibland, ibland inte. Jag försöker inte bli, men egentligen är jag nog det.


Vad är det sämsta med dig?

Att jag har såå tåligt tålamod och är nästintill snålast i världen. Fråga vem som helst. Och sen att jag är så glömsk och slarvig. Det är riktigt dåligt.


Är du kaxig över att du vart med i idol?

Haha, verkligen inte! Jag är bara stolt att gått vidare så långt över något jag ens inte var nöjd över. Jag, sen 2 till var dem yngsta på hela slutaddition, 100 pers av 10 000 sökande. Då har man lov att få vara lite stolt. Men jag är verkligen inte kaxig över det.


Thihii jag undrar varför du är så fjortis? och ifall folk brukar skrika hora efter dej det har jag hört :0

Här kommer det igen. Hur fan vet ni att jag är fjortis? På hur jag ser ut?! Skärp er, det är ju så förskräckligt patetiskt. Jag är inte fjortis så döm mig inte om ni inte känner mig. Om jag hade sett annorlunda ut hade ni kallat mig fjortis då? Det tror verkligen inte jag. Och om folk skrikit hora efter mig förstår jag mig inte på de. Det är något jag verkligen inte är. Varför gör folk ens så när de inte ligger en ända sanning i det?


Ska du söka idol nästa år?

Nej. Men dem (juryn) sa åt mig att söka om två år då jag utvecklats fullt ut eftersom jag inte är där än. Så jag ska nog söka om två år igen, eftersom att jag inte kan leva med att de gick så dåligt.

Vad är det för mode du vill se i höst/vinter?
Jag vet inte riktigt.. Jag är som sagt en riktig sucker för oversize, så det vill jag verkligen inte ska ta slut. Men att kunna blanda många stora saker och få det att se snyggt ut. Kängor också, det tycker jag om.

Vad har du för planer på nyår?
Det har jag ingen aning om! Först är de julafton, sen tar vi nyår, en sak i taget. Men jag tror den blir spenderad tillsammans med mina bästa vänner.

Har du rakt eller plattat hår?
I vanliga fall har jag väl rätt rakt hår. Med lite självlockar.

Har du tänkt på att bli modell?
Verkligen inte. Det är min systers sak, inte min. Det är väl kul att bli fotad och så, men jag är för stor och för kort (vill dock inte vara pinnsmal heller..)

Vilka delar på dig själv är du mest nöjd med ''minst tre''?
Håret, magen och rumpan.

Nämn något vi inte vet om dig?
Jag är så töntig som inte äter kanter på mackor (till och med knäcke)


Kommentarer
Postat av: stina

riktigt bra svar tycker jag, du står verkligen för det du skriver! go girl!

2008-11-09 @ 19:49:33
Postat av: Anonym

Håller med! Självklart beundrar jag dig för din stil och tycker du är sjukt fin!

Men mest av allt ser jag upp till dig för du VÅGAR vara den DU ÄR!! Önskar jag hade den egenskapen...

Fortsätt vara den Hanna du är och vill vara.

Kram

2008-11-09 @ 20:16:01
Postat av: louise (:

ville bara veta vilken linje du går i (a) . ?

2008-11-09 @ 20:51:13
Postat av: månsboy

inte kanterna på en knäckemacka? :D

"dagens i-lands problem" haha ;)

2008-11-10 @ 01:49:38
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0