städning av garderoberna

Vet ni hur duktig jag varit nu? Jag har rensat bland alla mina kläder! Och det är inte lite vill jag lova, och det var inte heller alls någon ordning på de, det vill jag också lova.. Fråga bara mina kära vänner. Om de vill låna några kläder får man bara hoppas på att de finns där någonstans för jag vet aldrig vart jag har dem. Det är som att de har ben. Men nu har jag tömt allt och sorterat om på nytt! Synd bara att allt inte fick plats. En garderob, en hel byro och en halv till. Plus att jag har saker hos pappa. Tänkt vad mycket kläder jag egentligen har.. (glad!!!)

Sedan hittade jag alla mina pärlor med tråd os.v. som jag en gång i tiden tillsammans med Carro satt och pysslade med 24/7. Så nu ikväll har jag tänkt att sätta mig ner och pärla lite. Har alla dess möjliga stenar och pärlor som jag säkert kan hitta något kreativt till. Nu de här till höst med färgglada asscesoarer, jag ska utnyttja det nu med mina pärlor tänkte jag!

Fortsätt kommentera på klippet innan, vi blir så glada då! :)


Här har vi enbart mina koftor. Jag fick till de rätt snyggt om man jämför från början faktiskt.

Och här har vi skorna jag kommer att använda mig av i höst/vinter. Mycket svart, men det gillar jag.

Sen har jag min "lilla" hörna med enbart "sofis mode", dem tidningarna tycker jag om!

Här har vi massa armband som jag använder i nuläget. För bara ett litet tag sedan var de sötvattenspärlor som gällde, men man ser vilket stuk de sedan flytit iväg emot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Städade också min garderob nån dag sen.. hälften ligger på golvet nu.:p



Fina kläder/skor du har.^^ En riktig mysgarderob.



<3

2008-11-11 @ 01:39:00
URL: http://lindabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0