just in case

Äntligen pluggat klart för idag. Fastän jag inte fattar någonting. Jag kommer aldrig förstå mig på matte. Men men, nya tag i morgon!  Annars har jag tillbringat eftermiddagen lite smått med syster, böcker och lite mer böcker. Snart ska jag ta mig något att äta innan jag åker till Gabbe. Sover där i natt. Mys!

Jag kom på en sak förut när jag kikade igenom min mobil att jag hade skrivit upp en rolig konversation som hände för några dagar sedan. Tänkte berätta så bra som möjligt iallafall.
Jag, Natti och Julia var påväg hem i Julias bil med hennes mamma och Amanda. Vi såg en gubbe gå förbi som var helt borta i ögonen och vinglade omkring och vi sa;

Vi (Jag, Julia och Natti); Usch vad konstig han ser ut..
Julias mamma; Ja men han är nog full, man kan ju se det på ögonen..
Amanda (Julias syster); Jaa, och på hans mage..
Vi börjar gapskratta för vi förstår inte hur man kan se att någon är full på magen (?)
Julias mamma; Men Amanda, hur menar du då? Förklara..
Amanda; Jo men man kan de.. Alltså.. Ja.. Men vi har pratat om de här förut mamma!..

Vi skrattade som galna djur. Ni skulle vart med, det var såååå kul. Låter inte alls kul här, men jag lovar, de var de ;)


Amanda och Julia, ni är allt för härliga ni!



Satt och prata lite och syster förrut. Eller satt, hon låg såhär. Sen kläcker hon ur sig "jag blir bajsnödig av att ligga såhär"..

Gu vad härlig min studiedag blev idag...


Kommentarer
Postat av: JULIAPOLTAN

Ah, jo jag vet . Min syster är klockrren ;) . Ligger helt klart i släkten ..

2008-11-18 @ 19:13:28
Postat av: Haawwwa

Ojj hehe, va bara tvungen att säga är ni bara där i matten, shit va skönt egentligen :D. Vi har ett kapitel kvar, sen är de matte B xD

2008-11-18 @ 20:04:23
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: emelie v

rider inte hon amanda i valla ?:)

hon är as skön!

2008-11-22 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0