till match

Har just fixat mig och ska snart kila ner till sporthallen (som ligger 50 meter ifrån) för att kolla på när tjejerna spelar match. Ska bli en sjukt rolig match att kolla på. Dem möter typ Sveriges bästa 93;or och dem är verkligen bra. Men jag ska hålla tummarna!

Igår sov jag hos Natti. Kikade idol, kollade film, gick promenad, köpte godis och lite sånt. Igår ville jag verkligen inte att någon skulle åka ut, men jag förstod att de skulle bli Robin E, fast han är grymmare än så många andra, t.e.x Johan. Hoppas han ryker nästan gång. Han orkar ju inte sjunga hela låtarna innan rösten låter som något trasigt. Igår var han inte bra iallafall. Kevin och Alice där emot är alltid mina favoriter. Så bra så!

Ikväll ryktas det om att vi 6 tjejer ska till Fia och äta middag. Mums!


Snygg-Natti efter träning ;)

Jag chillade på hennes säng med datorn,

På promenad för att köpa godis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas matchen går bra! ;)

2008-11-15 @ 13:32:37
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: svenska lärare

aså jag har för mej att du har skrivit att du har mvg i svenska men om man ska skriva "dom" i början av en mening heter det aldrig DEm!! utan DE!!! dem sägar man om "dom" är bojektet, alltså aldirg första ordet i en mening. ville bara upplysa dej om det ig barn

2008-11-15 @ 14:44:53
Postat av: Moa

Tur att det här är en blogg då, och inte en svenska uppsats :)

Du verkar förresten ha en del att öva på också. Liten bokstav i början av en mening är faktiskt katastrof. Dessutom bör du lära dig att stava rätt. "Aså" finns det inget svenskt ord som heter, förmodar att du syftar på ordet "alltså".

Rätta inte andra innan du kan själv!

2008-11-15 @ 20:23:27
URL: http://missgolster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till personen "svenska lärare": det heter svensklärare, inte svenska lärare...

2008-11-15 @ 21:28:23
Postat av: Anonym

vilket lag mötte dem hur gick det?:)

2008-11-15 @ 21:29:18
Postat av: Hanna

haha, tack Moa ;)

sv anonym; ja, jag har mvg i svenska och när jag väl gör något i svenskan tänker jag på att stava rätt för att jag FÅR BETYG I DET. Men det får jag inte på min blogg och jag skriver lite hur som haver här. Läs in om du stör dig så ;) Du borde själv träna en del på svenskan.. säger jag, mvg eleven...

2008-11-15 @ 23:49:16
Postat av: Anonym

vilket lag mötte dem hur gick det?:)

2008-11-16 @ 00:09:22
Postat av: Anonym

haha fyfan va ägd "svenska läraren" blev.

2008-11-17 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0