ser fram emot en bra dag

Jag ursäktar för mitt utbrott innan, men jag hatar folk som håller på så, och tror dem kan trycka ner mig genom anonymt. Get over it!

Igår var det Idol och det var nog de bästa pogrammet genom tiderna! Alla var så eeeexteemt bra att jag inte finner ord. Kevin, grymmast! Alice, finner inte ord och Robin E vet vad han gör! Alla var otroliga, men dessa tre var nog bäst. Fast det är egentligen rätt svårt att säga, men jag tycker bara om dem extra mycket personligen. Johan som egentligen inte kan sjunga, var helt plötsligt riktigt bra i går och Lars hade klättrat ur de där omogna stuket han hållt på med de senaste veckorna och sjöng han också bra t.om. Fast det var dock rätt att han åkte ut.

Gabbe sov hos mig, och nu har han åkt och jag ska städa rummet. Sedan ska jag ner till stan för att träffa min kära Bea och fixa lite där. Sedan hem till mig för att fixa oss inför kvällen då vi ska först äta hos Malin och sedan blir de lite chillfest!

Lite pics som yesterday;







Och en bild från August och Martins blogg, fortsätt kika på den! ;D www.augustroos.blogg.se

Kommentarer
Postat av: KlassPoGlass

diggar mitt och martins etrema hockey fiiight ! ;)

2008-11-08 @ 14:03:48
URL: http://klasspoglass.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå johan inte kan sjunga? :o

isåfall är det du som inte kan!

han är grym!

2008-11-08 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0