nytt tema, nya basgrupper

Dagen har flutit på någorlunda snabbt och nu är jag så trött att jag funderar på att sova lite. Annars fick vi nya basgrupper och jag tror att våran grupp kommer att bli jättre bra! Plus att temat är riktigt roligt. Vi har fått olika partier att rikta in sig på och sedan ska man debatera med varandra. Jag sa innan att de ända jag inte ville ha var vänstern, delvis för att jag är moderat, och gissa vad jag fick? Jo, vänstern. Men det ska bli intressant faktiskt!

Efter skolan blev de hem, sjunga lite, göra mina vardagliga rutiner och sedan var jag lite med Gabbe innan han skulle operera. Så han kommer tillbaka senare ikväll och sover med mig. Innan de blir det greys med te, ååh så gott!


Det blir som vanligt alltid musik på ett eller annat sätt när vi ses..



Bea i skolan, vad skulle jag göra utan henne? :)

Oj vilken handsome bild..

Vilka posers. Men jag älskar dem ändå ;D

Teddy är ju också rätt söt. Tack gud för vi fick vara i samma basgrupp igen, nu ska jag dränka honom med frågor!

Inga slår ju dessa alltså...

Kommentarer
Postat av: hej

kan du ta och förklara VARFÖR du är moderat? Vet du ens vad de står för?

2008-11-05 @ 18:30:37
Postat av: Tove

de temat var faktiskt roligt och intressant ;)!

2008-11-05 @ 18:41:23
URL: http://liljatove.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker att du ska förklara varför du är moderat, hade varit intressant att höra.

2008-11-05 @ 19:45:35
Postat av: LISA G

haha som jag sa,

tar någon kort med din mobil så hamnar man på bloggen ;) <3

2008-11-06 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0