mina dagliga rutiner

Slutade 10 över 11 idag, väldigt skönt! Åkte hem för att plugga och göra klart uppsattsen som jag faktiskt blev rätt nöjd över till slut. Men nyss fick jag veta att jag skrivit 2 sidor för mycket än vad man får.. Så ja, jag vill gå under nu. Ska kila iväg till Gabbe sen och hoppas han får mig på bättre humör. Men innan jag åker så ska jag klinka lite gitarr, sjunga, äta och titta på mina favorit serier. En sak som alltid händer i min dag.

Hoppas ni har haft en bra tisdag och att ni kikar på DH i kväll, de kan ni ju inte missa!






Kommentarer
Postat av: Kelly

Vart har du köpt den vita skjorta/blus ? :)

skit fin på dig

2008-11-08 @ 12:33:50
URL: http://kellydinhdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0