likadant varje söndag

Godkväll kära vänner!
Först och främst måste jag bara säga att jag inte kunnat logga in på hela dagen för bloggen har inte funkat. Och en annan sak; Hur tråkiga får vissa av er bli? Med maskeraden, det var ju meningen att vi skulle se ut som vi gjorde! Det var ju halloween för guds skull! Jag blir så sur på folk som klagar över sådant. Tror ni vi klär oss så dagligen? Nej! Vi har aldrig klätt oss så förut, inte ens på maskerad, och när man gör de än gång går vissa av er lös? Jag förstår inte. Det var ju maskerad och vi klädde ut oss på skojj, som man gör på maskerad! Suck...

Förlåt för mitt utbrott, men ni som inser att de bara var på skojj (som jag hoppas de flesta gör) förstår ni kanske att jag blir lite sur. Annars vill jag bara pussa och krama på er alla som skickar så fina komentarer, ni vet inte hur glad jag blir av dem. Jag menar verkligen det.

Idag har jag pluggat hela dagen. Jag slängde ut Gabbe tidigt för att hinna göra lite och jag har faktiskt fått allt gjort. I morgon blir det finslipning innan inlämningen. Nu ska jag dricka te och spela gitarr. Funderar faktiskt på att lägga ut ett klipp då jag visar mina skills på gitarr? (fastän jag bara kan klinka lite) Med någon sång till, eftersom de är de ni vill höra. Vad tycks?


Lillasyster smygfota mig när jag klinkade lite.

Kommentarer
Postat av: emma

åh ja, gör det!!:)

puss på dig, du är så fin

2008-11-02 @ 19:10:10
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte söt, och har en superblogg :) fler bilder skulle vara kul, och fler bilder på din pojkvän ;)! (y)

2008-11-02 @ 19:59:57
Postat av: Hanna

Sv Emma; ja, jag ska försöka göra det! :) Tack så hemskt mycket. vad glad jag blir!

2008-11-02 @ 20:34:12
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv anonym; tack så hemskt mkt! Blir jätte glad :) Jag ska försöka med det :)

2008-11-02 @ 20:35:29
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: hanna

tråkigt med dem där kommentarena alltså. Ogillar verkligen när man kallar andra för hora och sånt skit. Stå på dig hanna! Men samtidigt kan jag tycka att det är lite trist att alla tjejer när det är maskerad ska klä ut sig så utmanande som möjligt. visst, jag kan förstå att man tycker det är roligt eftersom man inte klär sig så annars. men det är något jag själv aldrig skulle kunna göra.

2008-11-03 @ 18:46:00
Postat av: julia

så bara för att det är maskerad och man inte klär sig så annars så ska man klä sig så utmanande man bara kan? jag menar ,, på nåt vis måste ni ju tyckt att ni faktiskt var snygga i de där kläderna... suck

2008-11-04 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0