let's leave it just like this



Nu sitter jag och lillebror hemma hos mamma. Hon är dock inte hemma än, eftersom hon kommer hem från Barcelona ikväll/natt. I mina vildaste drömmar hoppas jag hon shoppat lite åt mig. Inte för jag tror de. Men drömma kan man ju. Nu säger hon att jag måste leva på mina egna pengar, usch. Det svider lite att säga så. Men jag tror jag får tar de. Hon lämnade iallafall en fin liten lapp där de bl.a stod "..Till lite söndagssnacks har jag lagt lite chips till er i skåpet." Jag och lillebror blev väldigt glada.

Nu står det läsning och te på shemat för min del, kanske lite chips med..

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack än en gång, haha! Ja, det är jag, men om jag nu skulle bli lucia så kommer man inte få sjunga så mycket, vilket är bra för att jag sjunger inte bra. Höhö!

2008-11-23 @ 20:15:14
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emma

Så bra, för det känns som att det lär behövas. Det är så många söta tjejer med, och en tjej som verkligen är super söt. Men, det är bara att vänta och se vem det är som vinner. :)

2008-11-23 @ 20:31:30
URL: http://cocoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0