ledsen hanna

Bra gissningar gott folk. Kan säga att vissa av er tar i lite mycket kanske. Men det är bra!

Annars har dagen bara flutit på. Tre lektioner och nu väntar två dagars ledighet. Våran långa håltimme spenderades hemma hos mig med mina söta små killar August, Andreas och Martin för lunch och lite prat sådär. Och nu på kvällskvisten väntar fika med tjejerna i klassen. Mys!

Tyvärr gick kameran sönder igår så jag har ingen kamera för tillfället. Jätte ledsen för det! Ska iallafall försöka fixa den. Annars ska jag önska mig en systemkamera i julklapp, mums på det.


Jag gick lös på camen isssttttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för cam?, den verkar sjukt bra (=

2008-11-17 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0