i morgon blir det bättre

Riktigt dålig uppdatering från min sida idag tyvärr.. Men jag har varit upptagen med städning inprincip hela dagen. Kul va? Njaee. Men nu är det klart! Snart kommer min kära pojkvän hit, mys. Vi ska bara ta det lugnt idag, som jag gjort hela helgen. Det tycker jag om! Ibland finns det inget bättre än att ligga i sin säng under täcker med en kopp te, lite godis och en bra film.

Har gjort en ny header också. Ska lägga in den i morgon eller redan ikväll kanske. Lite annorlunda mot den jag har nu, men jag tycker om förändringar. Ska dock försöka ha kvar den som jag ska byta till lite längre nu hade jag tänkt.

Idag blir det ingen rolig uppdatering, men i morgon så har jag lite bilder! Plus dagens. Fint va?


Kommentarer
Postat av: Bella

Jätte fin bild, har du fottat den i en studo? :)

Kul och se nya headern :) Ha en bra kväll!

2008-11-22 @ 21:11:42
URL: http://bellablogg.se
Postat av: hej

jag vill inte verka otrevlig eller nåt, men vill bara påpeka en sak. du skrev på frågestunden astt varken du eller din mkille har sett "dom där vita läpparna" men på bilden asså. VIT SOM TUSAN? vad haru för försvar?

2008-11-23 @ 09:47:04
Postat av: Hanna

svar bella; tack så mkt :) nej, men min kusins systemkamera :)

sv hej; jag sa aldrig att jag inte hade de utan när jag använde det så satt de i en timma inprincip. Och eftersom att en timma inte är mkt hade han inte lagt märkte till någonting. Här har jag däremot läpglans! Och so what om jag skulle ha det? Varför ens orka bry sig, fattar man inte att jag vill ha det så ifall jag har det?! Jag får damp på er som orkar :S..

2008-11-23 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0