I miss you so!


Igår kväll var jag så glad så att jag sprack. Lika glad nu, fast jag har haft tid att smälta det en del. Jag ska nämligen åka ner till Göteborg den 26 December (precis som förra året) och bosätta mig hos Angelica! Jag saknar henne så jag vet-inte-vad! Sist vi sågs var i somras, vilket var allt för lång tid sen. Men faktiskt, om man tar hänsyn till våra långa sträckor från varandra ses vi ganska ofta ändå. Och jag älskar't! Om folk bara visste hur vi fick kontakt och hur vårat förhållande var innan vi lärde känna varandra skulle dem nog tappa hakan.. Ja, bokstavligt talat.

Iallafall, jag längtar efter dig så otroligt mycket och jag kan inte vänta tills vi ses!
<3

Kommentarer
Postat av: Bella

åh tack själv, men jag börjar tröttna lite. Så det blir snart en ny hoppas jag på :) Händer ikväll då? :D

2008-11-13 @ 19:55:41
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0