hallelujah, party och parti

Nyss hemkommen från min kära pojkvän! Och nu sitter jag och klinkar lite på gitarren. Hade nämligen tänkt att spela in ett litet klipp sen idag. Men jag ska inte lova något, vi vet ju hur de blir då.. Men jag ska försöka, det kan jag säga! Det är flera som frågat om jag inte kan spela in Hallelujah, så det är vad jag har tänkt att göra nu. Varför jag inte gjort de förrut beror på att det är så många som sjunger den och ingen, absolut ingen kan sjunga den som Kurt Nielsen gör och det är delvis därför jag inte vill sjunga den. Men nu så, har jag kommit på en annan idé. Den versionen finns även på svenska, så det är på svenska jag ska sjunga. Intressant va?

Nu ska jag i alla fall packa, mamma kommer och hämtar oss vid 5 och sedan ska jag kika lite på mitt parti jag har på detta tema (bara för att jag tycker att de är så roligt) och sedan sjunga, spela och ta det lugnt.

Kommer även bilder lite senare från partyt igår! Riktigt trevligt. Vi, några tjejer från klassen åt hos Malin innan alla kom och hade de riktigt riktigt kul, så lite bilder ska ni också få sen.


Vill tillbaka vaaaaaa... Lyllos Alice och de andra Idolerna som får åka till canarieörna igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0