det fortsätter i samma bana

Nu har jag läst klart den där förbaskade boken, och gu så skönt det känns! Men än är jag inte klar med pluggandet. Nu väntar idrottsuppsatsen och förberande inför debatten. Yippie.. Men men, that's life. En liten rolig sak som hände idag var att vi, några tjejer från klassen, bestämde oss för att kolla upp en stuga i sälen där vi skulle spendera ett par dagar tillsammans. Sounds very good to me!

Nu ska jag kika OTH innan jag tar tag i pluggandet igen. Hoppas ni får en roligare tisdag en min iallafall.


Malin och Davve, gullepluttar.

Och Andreas och Jocke, mina vänsterpartiser..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ny kamera du har köpt? :)

2008-11-25 @ 20:26:36
Postat av: Lisa G

åh, den där stugen vill jag höra mer om!

du får berätta when i'm back ;)<3

2008-11-26 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0